امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۶:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رفع گرفتگی خط انتقال فاضلاب خیابان ساحلی یاسوج/ چند توصیه اصولی به شهروندان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد از انجام عملیات اصلاح، بهسازی ورفع گرفتگی خط اصلی انتقال فاضلاب خیابان ساحلی شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علمدار آرمین از انجام عملیات اصلاح، بهسازی ورفع گرفتگی خط اصلی انتقال فاضلاب خیابان ساحلی شهر یاسوج خبر داد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه خط انتقال۳۵۰میلی متر فاضلاب طی چند روز گذشته دچار گرفتگی و انسداد شده بود، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل عدم رعایت ضوابط فنی و بهره برداری غیر اصولی توسط برخی مشترکین و ورود برخی آشغال، زباله و مواد پلاستیکی، پارچه، شن وسنگ به شبکه فاضلاب این مشکل بوجود آمده بود.
وی یادآور شد: در راستای مرتفع نمودن این مشکل با هماهنگی معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان و رعایت نکات ایمنی توسط اکیپ های اتفاقات امور آبفای شهرستان بویراحمد، عملیات اصلاح و مرمت این بخش از خط انتقال فاضلاب در دستور کار قرار گرفت و انجام گردید.
آرمین عنوان کرد: طی دو شبانه روز و به صورت جهادی و با تدابیر لازم و بکارگیری تمامی ادوات و ماشین آلات سبک و سنگین این چالش برطرف و گرفتگی خط انتقال فاضلاب خیایان ساحلی به رغم حجم بالای خاکبرداری و اصلاح شبکه و مخلوط ریزی در کمترین زمان ممکن برطرف شد.
وی در پایان از شهروندان و مشترکان شبکه فاضلاب خواست تا نسبت به استفاده و بهره برداری اصولی از شبکه فاضلاب با دقت بیشتری عمل کنند و از ریختن زباله و مواد زائد و پلاستیکی و انواع دستمال و پارچه به شبکه فاضلاب جدا خودداری نمایند.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد عنوان کرد: شبکه فاضلاب شهری و قطر لوله های بکار برده شده صرفاً برای فاضلاب های خانگی است و ورود زباله ها و سایر مواد زائد و پلاستیکی به مرور زمان باعث مسدود شدن لوله ها و خطوط انتقال گردیده و مشکلات زیادی را در روند انتقال فاضلاب بوجود خواهند آورد.

منتشر شده در :2020/11/26 - 03:11|شناسه خبر: 58581 327 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه