امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۰:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تسلیت مدیر درمان تامین اجتماعی استان به مناسبت شهادت 《دکتر فخری زاده》

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد دکتر اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان، ترور ناجوانمردانه دکتر فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای کشور را محکوم کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان، ترور ناجوانمردانه دکتر فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای کشور را محکوم کرد.
در متن این پیام آمده است:

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا جهانخوار و رژیم صهیونیستی جنایتکار بار دیگر در حرکتی ددمنشانه، اقدام به ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید دکتر محسن فخری زاده کردند و لکه ننگ دیگری به پرونده سیاه خود در تاریخ افزودند.
شهادت افتخار آمیز این دانشمند بزرگ و عالی مقام، تداوم راه پر افتخار شهیدان انقلاب اسلامی است و بدون شک راه این شهید از جانب همرزمانش تا تحقق اهداف متعالی و پیشرفت روز افزون کشور ادامه خواهد داشت و خللی در راه اعتلا و پیشرفت وارد نخواهد کرد

اینجانب شهادت این دانشمند برجسته کشور رابه پیشگاه مقام معظم رهبری و خانواده معزز شهید و هموطنان گرانقدر، تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای آن شهید والا مقام علو درجات و  برای بازماندگان صبر شکیبایی را مسئلت می نمایم .

 دکتر اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان

منتشر شده در :2020/11/29 - 12:11|شناسه خبر: 58731 241 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه