امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۴۸:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادداشت:

موحد اسطوره ای سرشار از صداقت ، فقاهت، سیاست و عمل

نمایندگان باید به نقش خطیر خود در ترسیم سرنوشت مردم و جامعه اسلامی آگاه باشند و از این مقام حراست و نگهبانی کنند، تا مورد سوء استفاده بیگانگان واقع نشود.

راه ملت: دکتر خدیجه ثنائیان زاده
مجلس مهم ترین رکن اساسی دموکراسی و جامعه مدنی و مهم ترین پل ارتباطی قانونی مردم با حکومت اسلامی، تبلور اراده ملت ، بزرگترین امید و پناهگاه مردم ، عصاره زحمت های طاقت فرسای مردمی مقاوم و چکیده خون هزاران شهیدان می باشد که برای برافراشته بودن پرچم ایران اسلامی رشادت ها و فداکاری کرده اند
به راستی که فردا از آن ماست؛ همانا که سرنوشت باغ را باغبان آن رقم می زند، سرنوشت باغ ملت در دست های بهارانه نمایندگان مجلس می باشد، بنابراین زلالی اندیشه ، صداقت رفتار به همراه فقاحت و سیاست نمایندگان زمینه بالندگی را فراهم می کند که می توانند با تلاش شبانه روزی زمینه بهاری شدن و آبادانی مام میهن ایران عزیزمان را فراهم می کنند . بنابراین نمایندگان باید به نقش خطیر خود در ترسیم سرنوشت مردم و جامعه اسلامی آگاه باشند و از این مقام حراست و نگهبانی کنند، تا مورد سوء استفاده بیگانگان واقع نشود.
انتظار مردم از وکلای امت تلاش و پیگیری صادقانه در راستای رفع محرومیت و دغدغه هایشان می باشد که در این راستا نماینده کهگیلویه بزرگ مصداق تمام معنای تلاش و پیگیری شبانه روزی برای کاهش دغدغه ها و محرومیت شهرستان در سطح منطقه و در سطح ملی می باشد ایشان که نماد تجربه و مردمی بودن میباشد.
بنابراین فارغ از هرگونه جبهه گیری بر خود لازم میدانم از زحمات بی وقفه ایشان تشکر کنیم و در همین راستا در ذیل گزیده ای از تلاش های ایشان برای رفع دغدغه های مردم و شهرستان را یادآوری می کنم :
-تذکر شفاهی سید محمد موحد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه : در راستای حل مشکلات شهرستان پروژه های شهرستان می بایست پیگیری شوند و اختصاص بودجه داده شود چرا که راه یکی از راه های نجات این منطقه تلقی می شود.
-سید محمد موحد در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: منابع طبیعی کهگیلویه (خائیز) طعمه حریق شده و خسارات جبران ناپذیری به آن وارد شده.
-سید محمد موحد در تذکر شفاهی به وزیر نیرو با اشاره به افت ولتاژ برق و نوسانات که باعث خسارات عدیده ای به مردم بی بضاعت شده است خاطر نشان کردریال لازم است این منطقه همچون خوزشتان منطقه گرمسیری تلقی شود.
-نماینده کهگیلویه د رتذکر شفاهی خواستار توجه به محرومان شد و گفت وقت توسعه متوازن در چارچوب قانون بودجه شده است(است در قانون بودجه عدالت و اعطای تسهیلات بودجه ای به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم مورد توجه قرار گیرد و اینگونه نباشد که برخی با رانت و فشار بودجه ها را به سمت برخی طرح های عمرانی خاص ببرند و و طرح های دیگ ر چند ده سال در مناطق محروم نیمه کاره رها شوند. همچنین از همکاران خود در کمیسیون برنامه و بودجه می خواهم در جهت توازن و ایجاد عدالت در تخصیص بودجه به مناطق محروم دقت نظر لازم را داشته باشند.)
-دعوت رئیس مجلس به شهرستان و تلاش برای بازدید میدانی و مشاهده مشکلات از نزدیک .
-پیگیری مشکلات اینترنت روستاهای اطراف لنده(مال ملا و قیام)
-دیدار با وزیر نیرو ( سید محمد موحد در دریدار با وزیر نیرو بیان داشت؛ در حوزه انتخابیه کهگیلیویه پروژه ها یی هستند که شرایط بسیار بدی دارندو نیاز به توجه ویژه حضرتعالی و دولت را دارند).
-نماینده مردم محترم در راستای پیشرفت پروژه آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق از وزارتخانه تقاضای پیگیری کردند و بیان کردند مشکلات موجود نباید زمینه کند شدن پروژه را فراهم آورند.
-تقاضای ججت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه از معاون عمرانی وزیر کشور برای بازدید میدانی و حضور در شهرستان و با برگزاری جلسه با شهرداران و اعضای شورای شهر های چهارگانه شهرستان در فرمانداری کهگیلویه با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور موحد با فریاد خواستار رفع محرومیت های شهرستان های کهگیلویه شدند.

-پیگیری های سید محمد موحد و صدور پروانه فسفات چرام و جذب تسهیلات برای کارخانه آجر دهدشت.

-بازدید میدانی سید محمد موحد از معدن فسفات چرام وپیگیری برای پیشرفت این پروژه که می تواند منبعی برای اشتغال جوانان می باشد.

-بازدید میدانی حجت الاسلام موحد از پروژه آسفالت دهدشت-چرام و نظارت بر اجرای پروژه ها.

-بازدید سید محمد موحد بزرگ از پروژه های عمرانی حوزه راهداری در شهرستان و نظارت بر چگونگی پیشرفت.

-بازدید سید محمد موحد از کارخانه آب معدنی خیمند چرام و ایجاد مجدد چرخ تولید این کارخانه بعد از ۱۵ سال

– بازدید سید محمد موحد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از چند پروژه کهگیلویه بزرگ
(حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد به همراه دکتر سلحشورئ رئیس و مهندس حسن پور معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه های کهگیلویه بزرگ بازدید کردند).

– پیگیری حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد و احداث دکل ایرانسل در بی منجگان و اینترنت پایدار در حومه غربی.و

-تشکر صفایی از پیگیری سید محمد موحد برای رفع دغدغه ها در مورد بلاد شاپور(بلادشاپور به مزایده رفت). سید محمد موحد در دوره کوتاه نمایندگی دوبار از بلاد شاپور بازدید داشتند و با پیگیری های ایشان بلاد شاپور به مزایده رفت .

منتشر شده در :2020/12/02 - 04:12|شناسه خبر: 58838 439 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه