امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۵:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کشف ۳۷کیلو گرم انواع موادمخدر در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۳کیلوگرم شیشه و۴کیلو گرم هروئین در محور شیراز -گچساران خبرداد.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرتیپ دوم ستاد”کیقباد مصطفایی” در این خصوص اظهار داشت:درپی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با تعامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ،اداره اطلاعات شهرستان گچساران وپاسگاه امامزاده جعفر آن فرماندهی حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز -گچساران به یک دستگاه خودروی سمند و۲دستگاه پژو۴۰۵ مظنون و آن ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها۳۳کیلوگرم شیشه و۴کیلو گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود،کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان بابیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود گفت : دراین رابطه ۵سوداگرمرگ دستگیر وبه مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد درپایان با تاکید برتشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای باسوداگران مرگ وباندهای قاچاق مواد مخدر، ازعموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود دراین خصوص رابه مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰اعلام نمایند.

منتشر شده در :2020/12/13 - 01:12|شناسه خبر: 59177 280 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه