امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۵۴:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان خبر داد:

پرداخت بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی و حمایتی به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از پرداخت بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی و حمایتی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ قباد مبشری در این خصوص اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های خودکفایی وحمایتی ۳۸۰ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت به مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شد.

 

ایشان با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای  یاری رساندن به نیازمندان جامعه و رفع مشکلات اقشار محروم جامعه راه اندازی شده است افزود: این تسهیلات در قالب ۶ هزار و ۷۴۳ طرح از محل این صندوق از ابتدای امسال تا کنون به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است. 

 

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ مورد از این تسهیلات در قالب طرح‌های حمایتی در زمینه کارگشایی، مسکن، ودیعه مسکن، فرهنگی و آموزشی پرداخت شد اضافه کرد: ۲۴۳ مورد از این تسهیلات نیز در قالب طرح‌های خودکفایی برای اجرای ۲۴۳ طرح اشتغالزا به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان پرداخت شد. 

 

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: تسهیلات قرض الحسنه از محل صندوق امداد ولایت برای تامین هزینه‌های درمانی، تحصیلی و معیشتی به مددجویان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

منتشر شده در :2020/12/28 - 10:12|شناسه خبر: 59606 336 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه