امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۹:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شروع مقتدرانه فرازبام خائیز دهدشت در مرحله دوم دور برگشت

تیم فراز بام خائیز دهدشت در نخستین بازی دور برگشت سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان به برتری رسید.

راه ملت: به گزارش راه ملت از دهدشت، مرحله دوم دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان امروز سه شنبه ۱۶ دیماه در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی تهران با دیدار تیمهای پرواز هوانیروز اصفهان و فراز بام خائیز دهدشت از ساعت ؛۱۲:۰۰ برگزار شد و شاگردان مجید پارسایی موفق شدند در یک بازی پربرخورد با نتیجه ۲۸ بر ۱۸ بر حریف خود غلبه کنند.

نیمه اول دیدار جذاب دنبال شد تا جایی که داور مسابقه بارها از کارت زرد خود استفاده کرد و حتی برخورد شدید و خطاهای پی در پی وی را وادار به دادن دو دقیقه اخراج به بازیکنان هر دو تیم کرد، اما در نهایت شاگردان سروش عرشی با نتیجه ۱۳ بر ۸ تن به شکست دادند.

 

این بازی که میهمانان ویژه ای از جمله شهداد مرتجی و مسعود ظهرابی مربیان تیم های ملی امید و جوانان را داشت در پایان ۶۰ دقیقه وقت قانونی با نتیجه ۲۸ بر ۱۸ به نفع قرمز پوشان فراز بام خائیز دهدشت به پایان رسید.

 

مجید پارسایی سرمربی فرازبام خائیز دهدشت پس از پیروزی این تیم برابر هوانیروز گفت: بازی خوبی بود. انتظاراتی که از بچه ها داشتیم در زمین بازی پیاده کردند. شرایط شرایط خاصی است و تیم ها بدنبال کسب سهمیه صعود از این گروه هستند و این مسئله می تواند روی کیفیت بازی ها تاثیر بگذارد.

وی افزود: امیدواریم شرایط  هم از لحاظ داوری هم از لحاظ نظارت و هم از حیث برگزاری مسابقات طوری پیش برودکه حقی از تیمی ضایع نشده و تیم هایی که شایسته هستند به مرحله بعد صعود کنند.

سرمربی خائیز دهدشت در پایان اضافه کرد: گروه ما در این مسابقات گروه مرگ لقب داشته و همه تیم ها شانس صعود دارند و این موضوع مسابقات را جذاب می کند. امیدواریم حق به حقدار برسد.

 

به گزارش راه ملت تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در دومین مسابقه خود روز پنج شنبه ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۷ به مصاف سپاهان اصفهان می رود که این دیدار به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

منتشر شده در :2021/01/05 - 05:01|شناسه خبر: 59979 484 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه