امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۱:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۷۹۳ مورد آزمون از نازل های عرضه سوخت مایع در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۹۳ مورد نازل‌های سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال ۹۹ مورد آزمون قرار داده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۹۳ مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره‌کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر نازل‌های عرضه سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۹۳ مورد نازل‌های سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال ۹۹ مورد آزمون قرار داده است.
رحمتی بیان کرد: صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت، یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد و از مصادیق حقوق شهروندی است و بصورت فصلی و موردی باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد، در این بازدید و بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی آن نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد، از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.
رحمتی اظهار داشت: اگر نازل های سوخت از لحاظ ایمنی و عملکرد فنی دچار نقص باشند، موارد برای رفع نقص به جایگاه داران اعلام و مهلتی در این خصوص ارایه می شود که اگر در مدت زمان تعیین شده مشکل برطرف نشود، نازل مربوطه پلمب و غیرفعال خواهد شد.
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این برنامه به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کننده و با توجه به وظایف و ماموریت های تعیین شده در ماده هفت قانون تقویت و توسعه استاندارد، آزمون صحت وسایل سنجش از جمله نازل‌های عرضه سوخت مایع انجام می شود.
رحمتی در پایان از شهروندان و هم استانی های عزیز خواست، هرگونه تخلفات احتمالی و موارد مربوط به اجرای استانداردهای اجباری را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان گزارش نمایند.

منتشر شده در :2021/01/11 - 11:01|شناسه خبر: 60252 335 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه