امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۸:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد؛ تعیین تکلیف اراضی واگذار شده به ایثارگران در شرف آباد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد،گفت: ۴۰ هکتار از زمین‌های واگذار شده به ایثارگران در منطقه شرف آباد یاسوج تعیین تکلیف شد.

ه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان گفت: ۴۰ هکتار زمین در منطقه شرف آباد حدود ۲۵ سال پیش به صورت آزاد به ایثارگران واگذار شد.

موسوی با اشاره به اینکه این زمین ها در زمان واگذاری خارج از محدوده شهر بود گفت: هم اکنون این زمین‌ها در محدوده شهر واقع شدند و مالکان تاکنون درگیر مشکلاتی از جمله صدور سند، پروانه و تفکیک بودند ولی با پیگیری های مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان این مشکلات برطرف شدند.

وی به تعیین تکلیف مجتمع رفاهی توانبخشی یاسوج بعد از ۱۵ سال هم اشاره کرد و گفت: مجتمع ورزشی رفاهی و توانبخشی ایثار یاسوج در سال ۸۵ کلنگ زنی شد ولی تا کنون این طرح بلاتکلیف بود و بلاتکلیف مانده بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: ساختمان اداری در چهار شهرستان چرام، بهمئی، لنده و باشت دایر شد.
موسوی به ایجاد شعب قضائی خاص جامعه ایثارگری هم اشاره کرد و گفت: با همکاری قوه قضائیه شعب قضائی، ویژه جامعه ایثارگری را در دادگستری‌های استان ایجاد کردیم تا در صورت بروز مشکلات حقوقی و کیفری به این شعب مراجعه کنند.
وی همچنین اضافه کرد: همه مطالبات معوق بنیاد شهید و امور ایثارگران تا پایان سال ۹۸ در زمینه آموزش عالی، خدمات درمانی، بیمه و پاداش‌های پایان خدمت پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد به ساماندهی گلزار شهدا هم اشاره کرد و گفت: ۹۳ درصد از گلزار‌های شهدا در استان ساماندهی شد و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۷ درصد باقی مانده ساماندهی خواهد شد.
موسوی همچنین تفاهم نامه ای با صدا و سیما برای خاطره نگاری شهدا و دسته بندی و تدوین وصیت نامه شهدا منعقد شد اضافه کرد: توسعه مراکز فرهنگی در دستور اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران است.

منتشر شده در :2021/01/14 - 07:01|شناسه خبر: 60338 259 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه