امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۹:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیمه سلامت آرامش خاطر مردم را به ارمغان آورده است

فرمانداربویراحمد افزود :خدمات درمانی بیمه سلامت به بیمه شدگان در این استان جزوه ویترین عملکرد نظام به مردم بوده و با ارزش میباشدوتصریح کرد اقدامات و عملکرد سازمان بیمه سلامت ایران باعث آرامش خاطر مردم و کاهش هدیه های درمانی و اقتصاد خانواده ها در بحث درمان شده چرا که اعتماد مردم به نظام را افزایش داده است.

به گزارش راه ملت؛ شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: اصولا مقوله نظام سلامت و بیمه سلامت جز افتخارات این دولت است و پوشش صدصددرصدی بیمه سلامت یکی از شاهکارهای خوب این دولت در جهت امنیت خاطر بیماران و مردم در مراکز درمانی می باشد.
فرمانداربویراحمد افزود خدمات درمانی بیمه سلامت به بیمه شدگان در این استان جزوه ویترین عملکرد نظام به مردم بوده و با ارزش میباشدوتصریح کرد: اقدامات و عملکرد سازمان بیمه سلامت ایران باعث آرامش خاطر مردم و کاهش هدیه های درمانی و اقتصاد خانواده ها در بحث درمان شده چرا که اعتماد مردم به نظام را افزایش داده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت : این پرداخت ها در نوع خود در سازمان بیمه سلامت ایران کم نظیر بوده است و با تلاش مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران میسر شد و توانست در دوران شیوع بیماری کرونا عامل مهمی در پشتیبانی ارائه خدمات در مراکز درمانی به بیماران است.

کناری در خصوص آزمون ارزیابی وسع نیز گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات سازمان بیمه سلامت ایران در دوران شیوع و همه گیری بیماری کرونا که براساس آخرین مصوبات شورای ملی مبارزه با بیماری کرونا صورت پذیرفت حذف آزمون ارزیابی وسع برای متقاضیان دفترچه بیمه سلامت همگانی بود وبر اساس دستور مدیر عامل محترم این سازمان آزمون مذکور فعلا تا پایان سال و بنا به قولی تا پایان شیوع بیماری کرونا حذف خواهد شد و متقاضیان دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی بدون آزمون ارزیابی وسع دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان را دریافت می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: خدماتی که سازمان در بحث سلامت به مردم انجا داده است باعث توسعه عدالت اجتماعی در جامعه و رضایتمندی بیمه شدگان و مراجعه کنندگان را در پی داشته  و اجرای برنامه های هوشمند سازی الکترویکی در استان از طرحهای خوب بیمه سلامت در جهت تسهیل  امور بیمه شدگان در مراکز درمانی می باشد  وبه همین خاطر از مجموعه سازمان بیمه سلامت تقدیر و تشکر بعمل می آید.

منتشر شده در :2021/01/20 - 09:01|شناسه خبر: 60509 268 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه