امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۵۱:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ بهره‌برداری از ۵۰۰ طرح اشتغال مددجویی در سطح استان در دهه فجر

اولین نشست کارگروه ستاد همیاری و تشکل‌های مردمی دهه فجر در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور دستگاه‌های عضو کارگروه تشکیل شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، اولین جلسه کارگروه ستاد همیاری و تشکل‌های مردمی دهه فجر در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضاء این کارگروه به‌منظور تبیین برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در کمیته امداد استان به‌عنوان دبیرخانه این کارگروه برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و رئیس کارگروه ستاد همیاری و تشکل‌های مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی در این نشست ضمن تبریک پیشاپیش دهه فجر، گفت: برنامه‌هایی که در دهه فجر قرار است اجرایی شود، با توجه به شرایطی که بر کشور حاکم است و همچنین شرایط کنونی و شرایط خاصی با توجه به بیماری کرونا، که اولین سال هم هست ما در آن واقع شدیم به شکل دیگری و با تأثیرگذاری درواقع متفاوتی آغاز شود.
 وی با اشاره به اینکه یکی از کارگروه‌های دهه فجر، کارگروه تخصصی ستاد همیاری و تشکل‌های مردمی است که هماهنگی این کارگروه بر عهده کمیته امداد گذاشته‌شده، افزود: ما عضو کوچکی از این مجموعه هستیم و امیدواریم که در کنار هم با همفکری همه دستگاه‌های عضو بتوانیم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را امسال بهتر از هرسال گرامی بداریم.
 مبشری تصریح کرد:  حضرت امام رحمت‌الله علیه فرمودند که انقلاب ما انفجار نور بود و صحبت‌های مختلفی در وصف انقلاب اسلامی وجود دارد و درهرصورت دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد بوده، اگرچه تا به امروز فشارها و هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی نیز بسیار زیادتر بوده است ما باید بتوانیم سال‌به‌سال با ارائه خدمات بهتر و تبیین برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی بر ابهت و اقتدار این نظام در جهان بیفزاییم.
 وی با اشاره به اینکه خدماتی که در طول این انقلاب به مردم داده‌شده است، بسیار قابل‌توجه بوده است، گفت: عموماً در ارائه خدمات در زمان‌های گذشته در یک نقاط خاصی در آن‌ها متمرکزشده بود اما باوجوداین به برکت این نظام و انقلاب الحمدالله در اقصا نقاط کشور و به همه مناطق به‌خصوص مناطق محروم خدمات بسیار ارزشمندی ارائه شد.
مبشری افزود: هدف این کارگروه درواقع این است که ما فرصتی را فراهم کنیم که هرچه بیشتر محرومین و نیازمندان و مستضعفین جامعه از خدمات و امکانات رفاهی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی بهره‌مند باشند و همچنین هدف دیگر این است که مشارکت و حضور افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی و مردم نیازمند در برنامه‌هایی که به‌تناسب ا اقتضائات زمانی و مشکلات وجود دارد در سطح کشور، این ولی‌نعمتان هم در این برنامه شرکت کنند و مشارکت داشته باشند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتظار ما این است که با توجه به شرایط ویژه کشور از فضای مجازی بیشترین بهره و استفاده را در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه هدف به‌خصوص در ایام‌الله دهه فجر داشته باشیم.
علی حسن مظاهری رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی در خصوص برنامه‌های کمیته امداد در ایام‌الله دهه فجر امسال گفت: آذین‌بندی ۱۸ ساختمان اداری کمیته امداد در استان، پاسخ‌گویی مدیرکل کمیته امداد در سامانه مجازی ازجمله سامانه سامد استانداری و سامانه بسیج کارکنان، دیدار با امام‌جمعه، گزارش عملکرد ۴۱ ساله کمیته امداد به رسانه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان و جامعه هدف، از برنامه‌های این نهاد در دهه فجر اسلام است.
مظاهری تصریح کرد: اهداء ۶۳۳ مورد جهیزیه، بهره‌برداری و افتتاح ۱۲۸ مورد مسکن مهر برای مددجویان، بهره‌برداری از ۵۰۰ طرح اشتغال مددجویی در سطح استان ، تجلیل از ۱۰۰ خانوار خودکفا شده در سال جاری، سرکشی از ۵۱ خانوار مددجو و برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم، از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.
شایسته ذکر است در پایان این نشست اعضاء حاضر، به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند.
انتهای پیام/

منتشر شده در :2021/01/21 - 09:01|شناسه خبر: 60543 290 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه