امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۹:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیر کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر

به گزارش راه ملت: سیدمحمدحسین نصیری راد مدیرکل اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی فرارسیدن دهه فجر و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران راتبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: دهه مبارک فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی و پراکنده شدن عطر دل انگیز آزادی بر […]

به گزارش راه ملت: سیدمحمدحسین نصیری راد مدیرکل اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی فرارسیدن دهه فجر و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران راتبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
دهه مبارک فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی و پراکنده شدن عطر دل انگیز آزادی بر فضای ستم دیده کشور است که بفرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، رمز آن پیروزی عظیم، ایمان و وحدت کلمه بود
“انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است  که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین‌ انداز کرد که الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم گردیده است که توانسته ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسلی بخشد.
امسال ، تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده و کشورمان را سراسر شادی و شور نموده است.
امیدوارم به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی که اکنون بین مردم و مسئولین بوجود امده است سرآغازی باشد تا بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا که داغ بزرگی را بر دل ملتمان و همه کشورهای دیگر قرار داده فائق آییم و روزگارمان را به مانند گذشته عاری از بیماری و مصیبت گرداند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، سالگرد یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه مردم شهیدپروراستان کهگیلویه وبویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‎نمایم.
عزت و سربلندی ایران عزیز تحت هدایت رهبر معظم انقلاب و شادی روان پاک امام بزرگوار و شهیدان والامقام و توفیق روزافزون دولت تدبیر و امید را  در خدمت به ملت شریف ایران، از خداوند منان مسئلت می کنم.
سیدمحمدحسین نصیری راد
مدیرکل اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کهگیلویه وبویراحمد
منتشر شده در :2021/01/31 - 01:01|شناسه خبر: 60898 309 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه