امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۸:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

زنگ انقلاب در مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

زنگ انقلاب ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروز یکشنبه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر در مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.

به گزارش راه ملت؛آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به نمایندگی از دیگر مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد در مدرسه دبیرستان شبانه روزی دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) واقع در سرآبتاوه برگزار شد.

در این آئین یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

معاون مالی و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید است که باید شناسایی اهداف انقلاب با طراحی برنامه‌ها و روش‌های جدید و کارآمد در دستور کار همه نهادها و دستگاه‌ها قرار بگیرد.

جواد بهرام افزود: در دوران پیروزی انقلاب، دانش آموزان و فرهنگیان نقش مهم و موثری ایفا کردند و نسل جوان امروز نیز باید با درک اهداف و آرمان های انقلاب از آنها پاسداری و حفاظت کند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نواختن زنگ انقلاب درمدارس نقش موثری درآشنایی نسل نو با حال و هوای روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دارد.
۳

مصطفی اختری منش افزود: گرامیداشت دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها و آشنایی اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل نوجوان و جوان با جایگاه جمهوری اسلامی درحوزه‌های مختلف نظامی و علمی درجهان است.

وی بیان کرد: رژیم سلطنتی طاغوت درقبل از انقلاب، وابسته به دشمنان بود که پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) استقلال ، آزادی و خوداتکایی را به کشور بازگرداند و زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم کرد.

امروز همچنین از مجتمع برکت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز بازدیدی صورت گرفت که پیشرفت فیزیکی ان به ۹۰ درصد رسیده است.

منبع: پیوارنیوز

منتشر شده در :2021/01/31 - 08:01|شناسه خبر: 60957 260 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه