امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۵:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد: بهره برداری از ۱۳ طرح اقتصادی طی دهه فجر در استان/ صدور ۳۳ پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری ۶۳۰ میلیارد تومان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر امسال ۱۳ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری سه میلیارد تومان در این استان افتتاح و به بهره برادری می رسد.

به گزارش راه ملت؛ سالار حسین پور در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد طرح برای ۱۰۸ نفر اشتغال ایجاد می کنند. کارخانه تولید نبات، شن و ماسه، مصنوعات چوبی و فلزی، سازه های فلزی، عایق رطوبتی از جمله این واحدها هستند.
رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد، افزود: ۷۰ درصد از این طرح هایی افتتاحی در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که با این روند توسعه مطلوبی در روستاها رقم خواهد خورد.
وی خاطرنشان کرد: فعال ترین واحد های صنعتی این استان در روستاها فعالیت دارند.
حسین پور تصریح کرد: در مجموع ۴۹۷ پروژه و طرح در دست اجرا در استان با حجم سرمایه گذاری (بر اساس جواز تاسیس) ۲۷ هزار میلیارد تومان وجود دارد.
وی ادامه داد: درصورت بهره برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها برای ۱۴ هزار نفر شغل ایجاد می شود.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۶۵ درصد از واحدهای صنعتی این استان فعال است که در مجموع ۱۶۸ واحد غیرفعال و ۳۱۹ مورد فعال هستند.
حسین پور تاکید کرد: هم اکنون در بخش صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۷۸۰ نفر مشغول و بیمه شده اند.
وی بیان کرد: طی یک سال اخیر ۱۷ واحد صنعتی راکد و غیر فعال در این استان با سرمایه گذاری ۲۲۲ میلیارد تومان و اشتغال ۳۱۰ نفر به چرخه تولید برگشته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال ۳۳ پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری ۶۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۱۲ نفر صادر شده است.

منتشر شده در :2021/02/04 - 04:02|شناسه خبر: 61207 264 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه