امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۰:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست خبری فرماندار شهرستان کهگیلویه برگزار شد/تصاویر اختصاصی

نخستین نشست خبری فرماندار شهرستان کهگیلویه با حضور اصحاب رسانه روز یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹ در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ دکتر دارا کریمی نژاد در این نشست اظهار داشت: همانگونه که چندین نفر قبل از ما آمدند و رفتند ما مدیران و همه کسانی که در عرصه سیاست حضور دارند مهمان هستیم ؛ و تنها چیزی که بر از ما جای می ماند رفتار و اعمال ما است که در این مسیر خبرنگاران نقش مهمی را ایفا می کنند.

 

وی ادامه داد: پیک چهارم کرونا که تلفیقی از کرونای انگلیسی و سایر ویروس های جهش یافته این بیماری می باشد به استان و شهرستان ما رسیده است و این مهم را می رساند که مردم به سمت عادی انگاری، و سهل انگاری می روند و در پی آن تجمعات و دورهمی ها را دوباره از سر گرفته اند.

 

فرماندار کهگیلویه افزود: ما به کمک رسانه ها نیاز داریم. اصحاب رسانه با تولید محتوا و آسیب شناسی به کنترل این بیماری کمک کنند و در کنار مدیران و مردم، همان اندازه که کادر درمان زحمت می کشند کار شما خبرنگاران نیز با اطلاع رسانی و مثبت اندیشی اثر گذار است.

 

کریمی نژاد با اشاره به نقد سازنده از طرف خبرنگاران تصریح کرد: نقد را با هدف آگاهی در هر جایی که لازم بوده به گوش ما و مردم برسانید چرا که اینکه از هنر شماست؛ و مطمعن باشید نه تنها آنرا پیگیری می کنیم بلکه به بهترین منتقد خود نیز جایزه خواهیم داد.

 

ایشان با اشاره به انتخابات پیش روی شوراها و ریاست جمهوری اظهار داشت: از ۲۰ اسفند فعالیت های انتخاباتی با شوراها شروع می شود که تلاش ما بر این است هم انتخابات شوراها و هم ریاست جمهوری را به صورت انتخاباتی مشارکتی، سالم، همراه با قانونمندی و امنیت برگزار کنیم.

 

وی ضمن رونمایی از برنامه خود برای توسعه شهرستان گفت: تلاش می کنیم از طریق برنامه های کوتاه مدت و این فرصتی که پیش آمده به اقتصاد و عمران این شهرستان کمک کنیم؛ لذا ما اولویت کاری خود را بر پیگیری جدی چندین پروژه عمرانی در شهرستان قرار دادیم و بنا را بر این گذاشتیم که از ظرفیت همه عزیزانی که در گذشته زحماتی در این خصوص کشیده اند و چه نخبه هایی که اکنون در جای جای ایران داریم استفاده کنیم.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به تشکیل کمیته اشتغالزایی تصریح کرد: تصمیم بر این شد این کمیته با حضور اتاق بازرگانی یاسوج، مدیرکل سرمایه گذاری و معاون اقتصادی استاندار به صورت ماهانه جلساتی را برگزار کنیم تا از ظرفیت های خفته این شهرستان که انصافا منحصر به فردترین پتانسیل و فرصت را برای سرمایه گذاری دارد استفاده کنیم.

 

کریمی نژاد افزود: پیشنهاد می کنیم در حوزه شهری، شهرداری ها از مکان هایی که به صورت عادی رها شده اند مانند: سد کوثر، سد مارون، یا در شهر سوق دژکوه، درآمد زایی کنند تا به درآمد پایدار برسند. 

 

وی لازمه این امر را مدیران توانمند عنوان کرد و گفت: بخشی از مدیران ما فاقد خلاقیت هستند، و با سیاست اینکه این نیز بگذرد کارها را پشت گوش می اندازند و از رسانه ها خواهش می کنم با مطالبه گری خود این مدیران را پای کار بیاورند.

 

در ادامه این نشست فرماندار کهگیلویه در پاسخ به خبرنگار راه ملت که سوالی را تحت عنوان اینکه ایا بودجه فرهنگی به ادارات تعلق می گیرد و آن صرف چه فعالیت هایی می شود نیز گفت: بخشی از این بودجه در تفکر مدیران ما  و بخشی دیگر نیز به صورت مالی می باشد؛ همانطور که اشاره کردید لازمه هر کاری فرهنگ سازی است لذا مثلا دستگاه های خدماتی باید قبل از هر اقدامی کار فرهنگی انجام دهند ؛ منتهی خلاقیت حلقه مفقود مدیران ما است. 

 

وی با اشاره به ایده خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه هر ماه یکی از ادارات وظیفه فرهنگ سازی در شهرستان را بر عهده بگیرند اظهار داشت: سعی می کنیم از این ایده استفاده می کنیم و از ظرفیت اداراتی که خدمات رسان هستند و در مقوله فرهنگی می توانند با کلیپ سازی و تولید محتوا در بحث آسیب های اجتماعی و کرونا کمک کنند استفاده کنیم.

 

 

*تصاویر اختصاصی راه ملت از این نشست:

 

 

 

 

 

 

منتشر شده در :2021/02/14 - 10:02|شناسه خبر: 61683 561 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه