امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۳۲:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت:

تأمین اقلام مورد نیاز کودکان زلزله زده در دستور کار حوزه های بسیج دانش آموزی و ۲۳ گروه جهادی بسیج دانش آموزی/تصاویر

مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مناطق زلزله زده شهر سی سخت ضمن بازدید از مدارس شهر سی سخت بررسی مشکلات دانش آموزان و کودکان زلزله زده و اطلاع از مصدومیت دانش آموزان سی سخت در زلزله، تأمین اقلام مورد نیاز این کودکان را در دستور کار حوزه های بسیج دانش آموزی و ۲۳ گروه جهادی بسیج دانش آموزی قرار داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ سعادت صالحی نیا ضمن ابراز تأسف از وقوع زلزله و آسیب وارده شده به مردم شریف شهر سی سخت از زحمات هلال احمر، بسیج و نیروهای مردمی که شبانه روز در حال تلاش و خدمات دهی هستند به سهم خود تشکر و قدردانی کرد.

 

 

وی بیان داشت: همه ی ما وطنمان در حال حاضر سی سخت است .مادرانمان، پدران و خانواده های ما گرفتار و داغ دیده هستند، تا وقتی که شرایط را برای زندگی شان مهیا نکنیم و آرامش را به آنان بازنگردانیم از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

 

مسئول بسیج دانش آموزی استان مأموریت بسیج دانش آموزی در مناطق زلزله زدن را دانش آموزان و کودکان دانست و گفت: مهمترین رسالت بسیج دانش آموزی را در حال حاضر تزریق روحیه امید و همدلی و وحدت در بین دانش آموزان و کودکان است.

 

 

وی افزود: طی پیگیری های که در این یکی دو روزه داشیم بسیاری از دانش آموزان کشور بلاخص دانش آموزان استان های بوشهر، فارس و خوزستان مراتب آمادگی خود برای اعزام به منطقه و جمع آوری کمک های مردمی را به ما اعلام داشتند.

 

 

وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی گروه های سرود، تئاتر و نمایش، ایستگاه های نقاشی، ایستگاه های کار با کودک، مربیان و فعالین تربیتی به منطقه اعزام خواهند شد.

 

 

صالحی نیا همچنین عنوان داشت: اقلام مورد نیاز دانش آموزان نظیر پتو، لباس گرم، کتاب نقاشی، خشکبار، مواد خوراکی مقوی و … در حال جمع آوری توسط گروه های جهادی دانش آموزی است که به زودی به مناطق زلزله زده ارسال خواهند شد.

 

 

منتشر شده در :2021/02/21 - 01:02|شناسه خبر: 62002 357 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه