امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۱:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کهگیلویه؛

راه های ورودی به پارک جنگلی دشت مازه مسدود شد/تصاویر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه از مسدودسازی راه های ورودی به پارک های جنگلی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از کهگیلویه؛ هدایت‌الله آویزش در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، تا اطلاع ثانوی راه‌های ورودی به تمامی پارک های جنگلی سطح شهرستان مسدود شده و اجازه ورود به این پارک ها به هیچکس داده نخواهد شد.

 

 

 

 

وی هدف اصلی از این کار را قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا دانست و افزود: با توجه به اینکه بسیاری از مردم شهرستان و مسافرین استان های همجوار این پارک ها را جهت تفریح و تفرج گاه انتخاب می کنند و همچنین با توجه به شرایط خاص و بحرانی کرونا در شهرستان مصوب شد با هماهنگی اداره راه و شهرسازی و پلیس راه، راه های ورودی به پارک های جنگلی را مسدود کنیم.

 

 

 

آویزش گفت: بنابر گزارش های رسیده از سوی قرق بانان این پارک ها، در طی هفته ها و ماه های گذشته، عده ای از شهروندان با توجه به اینکه تالارها و باغ های پذیرایی شهرستان به منظور مقابله با کرونا تعطیل می باشند، اقدام به برگزاری جشن های عروسی و … در این پارک ها نموده اند.

 

 

 

 

مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه عنوان کرد: بر همین اساس ما برای حفظ جان و سلامتی همشهریان عزیز، خود را مکلف دانستیم، این راه های فرعی را مسدود کنیم تا ضمن پیشگیری از تجمع مردم در این تفرجگاه ها به کنترل این بیماری نیز در شهرستان کمک کنیم.

 

 

 

 

 

به گزارش راه ملت؛ شهرستان کهگیلویه یکی از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد است که از جاذبه‌های تاریخی و مناطق گردشگری زیاد، با آب و هوای مطبوع در مقطعی از فصل، هر گردشگری را در استان و شهروهای همجوار، به سوی خود می‌کشاند.

 

 

 

اما با شیوع کرونای انگلیسی در کشور و اعلام وضعیت قرمز در استان خوزستان، شرایط برای این شهرستان حساس شده است و می طلبد تا مسئولین شهرستانی برای جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس تدابیری نظیر اتفاق فوق اتخاذ کنند.

 

 

 

 

 

منتشر شده در :2021/02/23 - 03:02|شناسه خبر: 62058 443 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. احمد گفت:

    درود
    آزادی مردم سلب کردین
    شادی و تفریح هم میخایین ازشون بگیرین
    یعنی تو صف روغن و برنج کرونا نیست ولی تو پارک جنگلی هست ؟

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه