امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۹:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: توزیع ۱۲۰ هزار قرص نان رایگان در بین مردم زلزله زده دنا/ ۱۲۰۰ کیسه آرد برای پخت نان زلزله زدگان در اختیار نانوایی های استان قرار گرفت

به گزارش راه ملت؛سید حشمت الله صمیمی دوست در حاشیه بازدید از وضعیت مردم زلزله زده سی سخت و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای وقوع زلزله تاکنون توسط مجموعه اداره کل غله استان نان رایگان در بین مردم منطقه زلزله زده سی سخت توزیع می شود. معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با […]

به گزارش راه ملت؛سید حشمت الله صمیمی دوست در حاشیه بازدید از وضعیت مردم زلزله زده سی سخت و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای وقوع زلزله تاکنون توسط مجموعه اداره کل غله استان نان رایگان در بین مردم منطقه زلزله زده سی سخت توزیع می شود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انواع نان از جمله نان لقمه ای، لواش، کیک و نان خشک در این بسته ها وجود دارد، بیان کرد: امروز بسته های نان از استان قزوین به سی سخت ارسال شد و در روزهای گذشته از استان خوزستان و درون استان محموله هایی به سی سخت رسید.

وی به توزیع ۱۲۰ هزار قرص نان رایگان در بین مردم زلزله زده سی سخت اشاره کرد و گفت: همچنین آرد رایگان برای پخت نان در اختیار برخی از هیئت ها در شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک قرار گرفته است.

صمیمی با اشاره به اینکه از مجموع ۲۲۰۰ کیسه آرد از غله استان یک هزار کیسه در اختیار هیات ها قرار گرفت که در شهر سی سخت توزیع شد، افزود: ۱۲۰۰ کیسه آرد نیز به قیمت دولتی در اختیار نانوایی های استان قرار گرفته که ۸۰هزار نان رایگان درون استانی پخت شده و از سوی مجموعه غله استان بین مردم زلزله زده دنا توزیع شد.

معاون استاندار همچنین از مساعدت های شرکت بازرگانی دولتی ایران در این خصوص قدردانی کرد.

معاون استاندار از تحویل ۱۰۰ تن برنج یارانه ای به قیمت دولتی از سوی اداره کل غله به فرمانداری دنا تخصیص داددشد و گفت: این اقلام با معرفی فرمانداری دنا تحویل عاملین توزیع درشهر سی سخت و روستاهای وهمچنین هیئت های پخت غذا که در شهرستان دنا مشغول خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند میشود.

وی تاکید کرد: در همان صبح روز بعد از وقوع زلزله تمام نانوایی های در سطح شهر دنا فعال شدند.

صمیمی دوست خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی استان بنا به دستور ویژه استاندار تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم زلزله زده سی سخت به کار می گیرد و از دقایق اولیه وقوع زلزله تاکنون با توجه به رایزنی های انجام شده محموله های مختلف خوراکی و لوازم مورد نیاز مردم به شهرستان دنا ارسال شده است.

منتشر شده در :2021/02/25 - 11:02|شناسه خبر: 62202 214 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه