امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۲:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رضایت مردمی منطقه زلزله زده دنا از خدمات امدادی اورژانس ۱۱۵ استان

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان از رضایت مردمی منطقه زلزله زده از خدمات امدادی اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه؛ جهانبخش وحدت نژاد گفت: پس از وقوع زمین لرزه که چهار شنبه شب بیست و نهم بهمن ماه صورت گرفت، لحظاتی بعد جلسه بحران در ستاد مرکزی اورژانس ۱۱۵ ( واحد Eoc ) تشکیل و بلافاصله تیم ارزیاب از سوی مدیریت اورژانس ۱۱۵ به محل حاددثه اعزام و طی ارزیابی صورت گرفته، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۱ دستگاه خودرو آمبولانس و فرماندهی به محل حادثه اعزام گردید.
وی افزود: با توجه به رصدهایی که صورت گرفت، اورژانس ۱۱۵ اولین نهاد های امدادی بود که در محل حادثه حضور پیدا کرد.
وحدت نژاد ادامه داد: در همان شب اول حادثه ۳۰ نفر مصدوم به مرکز درمانی در شهر یاسوج اعزام، و از این تعداد برخی بستری و ۳ بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه پس از گذشت چند روز ۷۲ مصدوم در سی سخت شناسایی شد، ادامه داد: کلیه مصدومین زلزله با امداد رسانی به موقع تیم های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و دیگر همکاران در سایر واحدهای زیر مجموعه دانشگاه بالاخص همکاران زحمت کش شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا تحت معالجه و اقدامات درمانی و حمایتی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: بعد از گذشت چند روز از زمان زلزله ۵/۶ ریشتری شهر سی سخت طی بازدید میدانی که به اتفاق رئیس سازمان اورژانس کشور، و هیئت همراه که به نمایندگی از طرف دکتر نمکی به منطقه زلزله زده شهرستان دنا اعزام شده بود، داشتیم،
غالب رضایتمندی مردم از خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بود که این بسیار خوشحال کننده است.

وحدت نژاد تصریح کرد: دکتر کولیوند با بیان اینکه زلزله مشکلات عدیده‌ای برای مردم و نیز مسئولان ایجاد کرده است، ولی کمک حوزه بهداشت و درمان در حفظ جان و آرامش روحی، روانی مردم و پایداری وضعیت قابل تقدیر بوده و صمیمانه قدردان این زحمات هستیم.

وی ادامه داد: رئیس سازمان اورژانس کشور که در طول دوران تصدی مسئولیت در سازمان اورژانس کشور اولین بار به استان سفر کرده بود، گفت در مجموع هر آنچه که باید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام می داد، کامل و مطلوب بود و نیز امروز شاهد زحمات گرانقدر همکارانمان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بالاخص اورژانس ۱۱۵ بودیم .
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه افزود: دکتر کولیوند اذعان داشت سازمان اورژانس تا هفته آینده برای تقویت بخش اورژانس کهگیلویه و بویراحمد مساعدت های مالی خوبی خواهد داشت و کمک خواهد کرد و نیز تلاش خواهیم نمود که در صورت مساعد شدن شرایط سازمان، تعدادی آمبولانس به این استان اختصاص دهیم و نیز آمبولانس های قدیمی که نیاز به بازسازی دارند به اصفهان ارسال و به عنوان پشتیبان در دانشگاه مستقر شوند.

منتشر شده در :2021/02/26 - 08:02|شناسه خبر: 62223 340 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه