امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۸:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست مشورتی سازمان های مردم نهاد کهگیلویه با فرماندار برگزار شد/تصاویر

نشست مشورتی سازمان های مردم نهاد با فرماندار کهگیلویه، با حضور نمایندگان سمن ها و جمعی از اعضای شورای اداری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از کهگیلویه؛ فرماندار کهگیلویه در نشست مشورتی با نمایندگان سمن ها گفت: با توجه به ضرورت های شهرستان در اشتغال و کاهش اسیب اجتماعی از فعالیت سمن ها در حوزه سواد اموزی و گردشگری استقبال می کنیم.

 

 

دارا کریمی نژاد تصریح کرد :سازمانهای مردم نهاد می توانند با توجه به کشت خاص در هر منطقه از شهرستان، بانی درامدزایی، اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی باشند.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه امار قابل توجهی جمعیت بازمانده از تحصیل وجود دارد افزود : سمنهای فعال در این عرصه حمایت می شوند.

 

 

فرماندار کهگیلویه در این جلسه با اشاره به اهمیت فرهنگ و مضامین اجتماعی اظهارکرد : پویایی حوزه اجتماعی شهرستان توسعه زیر ساختی را به همراه خواهد داشت و ضرورت دارد به این بُعد از دید تخصصی کار شود.

 

 

وی با تاکید بر اینکه توسعه ساختهای فرهنگی از ساختهای عمرانی مهمتر است تصریح کرد : سمن ها بواسطه مردمی بودن در صورت هدفمندی ، داشتن ایده و برنامه می توانند در ساختار فرهنگی شهرستان تحول ایجاد کنند.

 

 

 

کریمی نژاد وظیفه دولت را در قبال سازمانهای مردم نهاد تسهیلگری ، نظارت وهدایت دانست و گفت : دستگاهها می توانند با مشارکت دادن سمن ها وظایف خود در عرصه های فرهنگی ، آموزش عمومی مذهبی..برونسپاری کنند.

 

 

رییس شورای اجتماعی کهگیلویه با بیان اینکه امادگی این را داریم که بدون محدودیت از سازمانهای مردمی حمایت کنیم افزود :راه اندازی خانه سمن ها در راستای انسجام و برنامه ریزی توسعه ای در این حوزه را در دستور کار قرار خواهیم داد .

 

 

فرماندار کهگیلویه با خاطر نشان کردن ترجیح کیفیت عملکردی سمن ها بر کمیت انها تصریح کرد :شهرداریها با همکاری سمن ها حوزه فرهنگی خود را در راستای آموزش عمومی و حقوق شهروندی فعال کنند .

 

 

به گزارش راه ملت؛ در این نشست تعدادی از نمایندگان سمن ها به بیان مشکلات و ایده های خود با فرماندار کهگیلویه پرداختند.

 

 

منتشر شده در :2021/02/28 - 07:02|شناسه خبر: 62361 413 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه