امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۱۱:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست هماهنگی و بررسی طرح شهید سلیمانی در شهرستان گهگیلویه برگزار شد؛

برخی مدیران با مانع تراشی در حفظ سلامت مردم اهمال می کنند

نشست هماهنگی و بررسی طرح شهید سلیمانی در شهرستان گهگیلویه به ریاست فرماندار ودر محل فرمانداری برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت ار کهگیلویه؛ فرماندار کهگیلویه در این نشست گفت: در حال حاضر طر ح در برنامه ریزی صورت گرفته، مشکلی ندارد و اشکال کار ازعدم پشتیبانی طرح است .

 

 

وی تاکید کرد : با تو جه به ظرفیت محدود موجود شهرستان کمیته پشتیبانی این طرح شامل همه ادارات در تمهید و تامین امکانات مورد نیاز اعم ازدر اختیار قرار دادن لوازم و تجهیزات لازم ، وسیله نقلیه و تهیه غذای پرسنل شرکت کننده در طرح … را بر عهده دارد.

 

 

 

وی افزود: در دومین سال شرایط کرونایی جایی برای آزمون و خطا نیست و بر همین اساس اعضا سازماندهده باید کارها را به ‌صورت مستمر، منظم و با احساس مسئولیت پیش ببرند.

 

 

 

کریمی نژاد با بیان اینکه مدیریت کرونا یک امر بین بخشی تعریف شده است و به تنهایی از عهده شبکه بهداشت و درمان خارج است تصریح کرد : همه دستگاهها ملزمند در این عرصه خدمت رسانی کنند.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد :مشکلات و نارسایی ها وجود دارد اما نارسایی ناشی از بی مسئولیتی و بخشی عمل کردن است که کج سلیقگی و ضعف ها را پر رنگ کرده است .

 

 

 

وی افزود:موفقیت در موضوعات مهم کشوری مثل «بحران »در گرو مدیریت دلسوزانه و متعهدانه است.

 

 

رئیس شورای اداری کهگیلویه بابیان اینکه رویکرد شورای اداری کهگیلویه در حال حاضر سیستمی و حمایتگرانه است گفت:اما در این میان مدیرانی هستند که اداره خود را مرکز پنداشته و خارج از مجموعه را نادیده می گیرند و با مانع تراشی اهمال کاری را نیز درمجموعه خود باب میکنند .

 

 

 

کریمی نژاد افزود :مدیریت در حد این تعریف توسعه و پیشبرد امور در شهرستان را به حاشیه میبرد و همدلی را در حد شعار گذاشته و انرژی تیم کاری را از شورای اداری میگیرد .

 

 

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه این شهرستان نیاز به مدیریت دلسوزانه با دید باز توسعه محور دارد تصریح کرد : رفع مشکلات مردم و اصلاح امور شهرستان را در نهادینه کردن نگاه فرابخشی مجموعه اداری به جد پیگیر هستم.

 

 

 

منتشر شده در :2021/03/07 - 11:03|شناسه خبر: 62877 382 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه