امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۰:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دیدار سید محمد موحد با وزرای راه و بهداشت/تصاویر

سید محمد موحد در دیدارهای جداگانه با وزرای راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بحث و گفتگو کرد.

به گزارش راه ملت: سید محمد موحد در دیدارهای جداگانه با وزرای راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بحث و گفتگو کرد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: با توجه به فرسودگی و شرایط نامناسب راه‌های روستایی لازم هست نسبت به اختصاص سهمیه قیر رایگان به شهرستانهای چهارگانه اقدام شایسته ای انجام بشود .
موحد با اشاره به جاده دهدشت-بهبهان-گچساران که از راه‌های ارتباطی مهم حوزه جنوب و جنوب غرب کشور است اشاره و عنوان کرد بحمدالله در بودجه سال ۱۴۰۰ مسیر خیرآباد به دهدشت دارای ردیف شد، ولی نیاز به مساعدت و همراهی کارشناسانه آن وزارتخانه برای زمینه سازی صدور مجوز ماده ۲۳ در سازمان برنامه و بودجه کشور دارد .
سید محمد موحد با اشاره به محور ارتباطی فارس کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان از (مسیر پل بریم، باشت، چرام، قلعه دختر، چاروسا، دیشموک و باغملک خوزستان) که می تواند یکی از مسیرهایی بسیار حیاتی در حوزه جنوب غرب باشد و این مسیر نیز در لایحه بودجه ۱۴۰۰ دارای ردیف اعتبار شد، انتظار داریم همکاری نمایید این پروژه نیز از کمیسیون ماده ۲۳ برخوردار شود.
محمد اسلامی در این دیدار با تشکر از سید محمد موحد بیان داشت: همواره ظرفیت‌های خود را برای کمک به مناطق محروم بسیج کرده ایم.
وزیر راه و شهرسازی به معاونین خود برای اختصاص قیر رایگان و همچنین پیگیری های جدی برای برخورداری دو پروژه فوق از مجوزهای کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه دستورات ویژه‌ای را صادر کرد.
موحد پس از آن در دیدار دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر و تشکر از مجاهدت های شبانه روزی کار درمان که به معنای واقعی در یک جنگ تمام عیار با بیماری کرونا قرار دارند، گفت: انشالله همه مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه و همگام کادر درمان خواهند بود.
موحد با اشاره به پروژه بیمارستانهای چرام ، لنده و بهمئی که در حال احداث هستند و هر کدام نیز شرایط متفاوتی دارند ، از وزیر محترم خواستار تزریق اعتبار به این پروژه‌های مهم و حیاتی شد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان امام خمینی«ره» دهدشت به تنهایی در حال خدمات رسانی به شهرستانهای حوزه انتخابیه می باشد و با توجه به اینکه تاسیسات این بیمارستان مستهلک و قدیمی شده است، لذا از حضرتعالی تقاضا داریم نسبت بروزرسانی تاسیسات و موتورخانه این بیمارستان مساعدت لازم را داشته باشید . گفتنی است طی برآورد کارشناسان فنی ، اعتبار مورد نیاز برای بروزرسانی تاسیسات بیمارستان فوق ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است .
دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار با تشکر از بیان دیدگاه های سید محمد موحد و دعوت وی از مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: انتظار داریم همه مردم دست در دست هم دهند تا کادر درمان به خوبی بتواند با ویروس کرونا مقابله کنند.

دکتر نمکی نیز برای موارد مطرح شده توسط سید محمد موحد دستور اقدام ویژه‌ و تخصیص اعتبارات مورد نظر نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده را صادر کرد .

دیدار نماینده مردم کهگیلویه با وزرای راه و بهداشت/تصاویر

 

دیدار نماینده مردم کهگیلویه با وزرای راه و بهداشت/تصاویر

منتشر شده در :2021/03/09 - 05:03|شناسه خبر: 62947 458 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه