امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۶:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس هیئت هندبال استان وارد کارزار انتخابات شورای شهر دهدشت شد

ورزشکاران نیز به عنوان قشر مهمی از جامعه نیازهایی دارند که امکان طرح آن به صورت مستقیم کم است لذا حضور یک نماینده از این قشر در شوراهای شهر و روستا می‌توانند بخشی از مشکلات آنان را حل کند

به گزارش راه ملت: در دومین روز از ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر مصطفی پارسایی رئیس هئت هندبال استان اعلام حضور کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران در مورد هدفش از حضور در نظام شورایی گفت :انتخابات یک کنش و مشارکت اجتماعی عام می باشد و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که می فرمایند : انتخابات جای همه سلایق هست، پس باید همه سلایق را در انتخابات داشته باشیم. ما در خود این جسارت را دیدیم که دینی که بر گردن داریم در قبال قشر ورزشکار حضور پیدا کنیم و حداقل نماینده قشر ورزشکار در بین تصمیم گیران باشبم .
وی افزود : ورزشکاران نیز به عنوان قشر مهمی از جامعه نیازهایی دارند که امکان طرح آن به صورت مستقیم کم است لذا حضور یک نماینده از این قشر در شوراهای شهر و روستا می‌توانند بخشی از مشکلات آنان را حل کند.

او در مورد سوگیری تلاشش در صورت راهیابی به شورا گفت: تلاش من تنها برای تقویت ورزش در همه بخش ها بخصوص ورزش همگانی است.
وی افزود :پیشرفت ورزش ،سهولت کار ورزشکاران، ترفیع چالش های فرهنگی ورزش را در اولویت برنامه های خود دارم .
پارسایی هم اکنون در هئت هندبال استان بعنوان رئس این هئیت مشغول به فعالیت است.
وی با اشاره به دستاوردهای استان در این رشته گفت:در لیگ برتر دارای دو باشگاه خوب و پر قدرت در دهدشت و گچساران هستیم که در رده های سنی مختلف فعالیت می کنند .
وی افزود : در بخش اقایان در مدت حضورم با همکاری ه‍یئت های شهرستانی، همکارانم در هیئت استان و باشگاهها و جامعه هندبال استان ، قهرمانی مسابقات جوانان کشور در شهر مقدس قم کسب شد و در ادامه این تلاش ها امروز باشگاه فرازبام با شکست حریف خود ذوب اهن اصفهان به فینال مسابقات نوجوانان باشگاههای کشور راه پیدا کرد .

منتشر شده در :2021/03/11 - 05:03|شناسه خبر: 63025 666 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه