امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۰:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نامه ای به استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز جوان/ مدیرکل ورزش و جوانان استان را ازخواب بیدار کنید

جوانان این مرز و بوم از این بی توجهی ها و دهن کجی ها به جوانان گله مند هستند و انتظار دارند هر چه سریعتر در این خصوص فکری کنید.

راه ملت:

یادداشت: ناهید کشاورز

جناب آقای دکتر کلانتری، استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد.

سلام علیکم؛

 

همانطور که مستحضرید کشور ما با توجه به ترکیب جمعیتی آن یکی از جوانترین کشورهای دنیامحسوب می شود، به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جمعیت قابل توجهی از جوانان را در خود جای داده است بنابراین و با وجود منابع عظیم خدادادی در این استان بهترین و مناسب ترین شرایط برای رسیدن به توسعه و پیشرفت در تمامی حوزه های علمی، اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی را دارد.

در استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری در امر آموزش و پرورش نسل جوان می تواند پیشتاز توسعه همه جانبه این استان باشد. جوانان این استان فعال، پرتلاش و بااستعداد بوده و می توانند نقش موثری در پیشرفت استان ایفانمایند.

یقینا دستیابی به این امر مهم جز با تکیه بر عزم، اراده، توانایی، دانش علمی و پتانسیل های بالقوه جوانان مستعد استان و تلاش برای رفع نیازها و تامین خواسته های معقول به حق آنها، و برنامه ریزی هدفمند در جهت رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی های این قشر فعال و مستعد ممکن نیست.

مسئولین استان ما خصوصا مسئولین مربوطه و در راس آن ها اداره کل ورزش و جوانان باید از این بی تحرکی مشهود و نامهربانی و بی توجهی بیش از حد به جوانان بیرون بیایند.

جناب آقای استاندار چندین سال است که رهبر معظم انقلاب مکررا مسئولین را به توجه به جوانان و اعتماد به آنها فرا می خواند اما متاسفانه در استان ما هر روز جوانان نادیده گرفته می شوند.

آقای علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان در این روز مبارک که به روز جوان نامگذاری شده است گزارش بدهد در امور جوانان چه کاری انجام داده است؟

 

متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان های استان در امور مربوط به جوانان صرفا نام آن را یدک می کشد و تاکنون نمره بسیار ضعیفی در این رابطه کسب کرده اگر غیر از این است پاسخ بدهند چه کرده اند؟

جوانان این مرز و بوم از این بی توجهی ها و دهن کجی ها به جوانان گله مند هستند و انتظار دارند هر چه سریعتر در این خصوص فکری کنید.

 

البته منکر تکلیف جوانان نیز نیستیم جوانان نیز در مقابل وظیفه دارند با وحدت ، درایت، پشتکار، تلاش مضاعف و سختکوشی آگاهانه علیرغم موانع و مشکلات موجود به وظایف خود در جهت اعتلا، پیشرفت و توسعه استان و حتی کشور گام های اساسی و اثرگذار بردارند.

جناب آقای استاندار امیدوارم مسئولین ورزش و جوانان در استان را از خواب بیدارکنید.

با احترام

ناهید کشاورز

 

منتشر شده در :2021/03/26 - 12:03|شناسه خبر: 63445 244 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه