امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۱:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سنگ تمام وزارت کار برای کمک به زلزله‌زدگان سی‌سخت+ تصاویر

وزارت کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی در چندین مرحله به صورت گسترده بسته‌های حمایتی از جمله پتو، هیتر، انواع اقلام خوراکی و بهداشتی را در بین مردم زلزله‌زده شهر سی سخت و روستاهای اطراف توزیع کرد.

به گزارش راه ملت؛ مردم شهر زلزله‌زده سی‌سخت رضایتمندی بالایی از وزارت کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی در بحث کمک رسانی بعد از زلزله دارند.

از روز اول حادثه زلزله در شهر سی سخت ارگان‌های مختلفی از جمله سپاه، هلال احمر، نیروی انتظامی، ارتش و خیرین به کمک مردم زلزله‌زده شهر سی‌سخت آمدند و با اهداء کمک‌های نقدی و بسته‌های غذایی، وسایل گرمایشی و بهداشتی با آنها همدردی کردند.

در این بین وزارت کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی در چندین مرحله به صورت گسترده بسته‌های حمایتی از جمله پتو، هیتر، انواع اقلام خوراکی و بهداشتی را در بین مردم زلزله‌زده شهر سی سخت و روستاهای اطراف توزیع کرد.

سالن شهید پاکباز سی‌سخت  از همان روز اول زلزله به عنوان انبار وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی در نظر گرفته شد، تمامی کمک‌های اهدایی از طرف این وزارت خانه به انبار فرستاده می‌شد و سپس توسط کارکنان اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با نظارت پروانه نیک مرام مدیر کل کار بسته بندی و توزیع می‌شد.

در مرحله اول بیش از ۳ هزار بسته غذایی، بهداشتی و گرمایشی آماده و در اختیار هلال احمر قرار گرفت تا در بین مردم زلزله زده توزیع گردد.

در مرحله دوم باز هم بیش از دو هزار بسته آماده ولی این بار توسط خود کارکنان اداره کار بین زلزله زدگان توزیع گردید این پایان کار نبود و این بار هم بیش از ۱۰۰۰ بسته غذایی؛ بهداشتی و پتو آماده  و در اختیار ستاد مردمی شهر سی‌سخت قرار گرفت تا بین زلزله زدگان توزیع شود.

پروانه نیک‌مرام و مجموعه اداره کل کار استان کهگیلویه و بویراحمد واداره کارشهرستان دنا در بحث زلزله شهر سی سخت حضور صد درصدی داشتند و تمام وقت با معاونین خود در شهر سی سخت حضور تمام وقت داشتند و به زلزله زدگان خدمت می کردند.

عملکرد پروانه نیک مرام مدیرکل کار تعاون ورفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد وهمکارانش در بحث زلزله سی سخت از همان روزهای اول زیر ذربین دادستان شهرستان دنا قرار داشت و غریب پور دادستان دنا در چندین مرحله از محل انبار وزارت کارتعاون ورفاه اجتماعی دیدن وبر نحوه چگونگی توزیع اجناس واقلام خوراکی،بهداشتی وگرامایشی بین زلزله زدگان نظارت می کردند تا اینکه عملکرد مثبت ورضایت بخش وزارت کارتعاون ورفاه اجتماعی، پروانه نیک مرام و همکارانش باعث شدتا از سوی دادستان شهرستان دنا مورد تقدیر وتشکر قرار گیرند.

پناه


منبع: فارس

منتشر شده در :2021/03/31 - 03:03|شناسه خبر: 63610 304 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه