امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۶:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در دیدار نماینده کهگیلویه بزرگ با مجموعه فرازبام خائیز دهدشت:

سید محمد موحد: افتخار می کنم در کنار ورزش قهرمانی باشم/پارسایی:باید در کنار هم تلاش کنیم تا منجر به سربلندی کهگیلویه بزرگ شود

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با تبریک قهرمانی ها و موفقیت ها این باشگاه گفت: امیدوارم این موفقیت ها و حرکت ها ادامه دار باشد.

به گزارش راه ملت: سید محمد موحد ظهر امروز در بازدید از مجموعه فرازبام خائیز دهدشت با عرض تبریک و اعیاد شعبانیه بیان داشت: ورزش یک امر تاثیر گذار در جامعه امروز است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با تبریک قهرمانی ها و موفقیت ها این باشگاه گفت: امیدوارم این موفقیت ها و حرکت ها ادامه دار باشد.

موحد تصریح کرد: مردم هرگز خوبی ها را فراموش نمی کنند و همه باید تلاش کنیم با یک وحدت و همبستگی برای مردم گام برداریم و مسائل جزی را کنار بگذاریم و فراتر از بحث های سیاسی حرکت کنیم.

وی بیان داشت: اگر همه ما در کنار هم باشیم و احساس تکلیف کنیم که همه ما در برابر کهگیلویه مسئول هستیم، آن زمان ما به سوی قله های موفقیت به خوبی حرکت می کنیم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت: در طول یک سال جذب ۲۰ میلیارد تومان برای ورزش حوزه انتخابیه به اعتقاد بنده کار بی نظیری است، ولی هرگز نباید از تلاش دست برداریم.

موحد بیان داشت: بعضی از باشگاه شاید با کمی کمک مالی مشکل شان حل شود ولی بعضی از مجموعه مثل فرازبام با توجه به وسعت فعالیت نیاز به کمک های زیرساختی و بیشتری دارند.

وی افزود: به صراحت می گویم از هرجا که لازم باشد برای کمک به این مجموعه کوتاهی نخواهم کرد و افتخار خواهیم کرد که را برای ورزش قهرمانی کاری انجام دهم.

مجید پارسائی مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت نیز در این دیدار با تشکر از حضور سید محمد موحد در این مجموعه این حرکت ارزشمند خواند و گفت: این نشان می دهد که ورزش برای حضرتعالی بسیار مهم است و این جای خوشحالی دارد‌.

پارسایی با تشریح عملکرد مجموعه فرازبام گفت: با تمام توان خود را برای کشف استعدادهای ورزشی در کهگیلویه بزرگ هزینه می کنیم و به به تبع این امر انتظار داریم مسئولین نیز ما را یاری کنند.

وی گفت: مجموعه که الان مشاهده می فرمایید در تمام رده های سنی در رشته هندبال در حال فعالیت است و با در اختیار قرار گرفتن یک مربی روس تبار که بصورت تخصصی در حال استعدادیابی در شهرستان می باشد که حاصل آن قهرمانی های پیاپی در رشته نوجوانان و جوانان در سال گذشته است.

پارسایی با اشاره به صحبت‌های سید محمد موحد تصریح کرد: همانگونه که شما فرمودید بعضی از مسائل جزئی و سیاسی برای همه ما به پایان رسیده و باید در کنار هم تلاش کنیم تا منجر به سربلندی کهگیلویه بزرگ شود.

مدیرعامل مجموعه ورزشی فرازبام دهدشت گفت: با توجه به پرورش استعداد ها در رده های نوجوانان و جوانان در این باشگاه متاسفانه در زمانی که وقت رسیدن این بازیکنان به تیم بزرگسالان است، باید این بازیکنان را به دیگر تیم ها برای گذراندن سربازی واگذار کنیم، لذا حضرتعالی و دیگر مجموعه استان انتظار داریم در این بحث نیز ما را یاری کنید تا با استفاده از ظرفیت های نیروی های مسلح این عزیزان نیز در همین باشگاه به امر سربازی بپردازند.

وی در مورد بحث مشکلات سالن ورزشی این مجموعه مواردی را بیان کرد که مقرر شد بصورت جدی پیگیری شود‌.

منتشر شده در :2021/04/01 - 07:04|شناسه خبر: 63694 513 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه