امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۸:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رفع موانع تولید در کهگیلویه در گرو تعامل ادارات و ارفاق بانکها 

فرماندار کهگیلویه در اولین کمیته امور بانکی۱۴۰۰ این شهرستان گفت: اگر در شهرستان تولید و حمایت از تولید در اولویت بانکها و دستگاه ها قرار گیرد و در این راستا موانع و مشکلات برطرف شود, شعار سال محقق خواهد شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت ؛ فرماندار کهگیلویه در این نشست با تاکید برتقویت تلاش ها در سال جدید و تحقق شعار سال تصریح کرد : اگر زمینه کار و اشتغال و تولید فراهم شود ، بحث معیشت پوشش داده می شود و به دنبال آن  مهاجرت ها وسایر مشکلات و آسیب های اجتماعی کمتر خواهد شد و تاخیر توسعه شهرستان تا حدودی جبران خواهد شد از همه مهم تر اینکه شعار سال تحقق می یابد

 

 

دارا کریمی نژاد با تاکید بر همگرایی و همسویی میان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی تصریح کرد : عملکرد بانکها نسبت به تعهداتشان در این مقوله رصد و ارزیابی می شود .

 

وی افزود :مدیران دستگاههای معرف طرح های اشتغالزایی باید با خلاقیت و پیگیری مستمر استراتژی مدیریت مداخله گرایانه داشته باشند و اطلاعات جامعی در خصوص طرح ها ی خود در همه مراحل داشته باشند بطوریکه هر جا احساس شود مشکلی وجود دارد ورود و حل و فصل کنند .

 

رییس کمیته امور بانکی کهگیلویه بایبان اینکه بسیاری از مشکلات کارگاهها و واخد های تولیدی در شهرستان ناشی از موانعی است که بانکها در تضامین پیچیده بانکی و استعلامات غیرلازم اعمال میکنند افزود :اصلاح این رویه باعث انگیزه مثبت در استقبال این واحدها می شود .

 

 

وی خاطر نشان کرد :استاندار تحول محسوس در کهگیلویه را پیگیری می کند و درهمین راستا کارگروه رفع موانع تولید شهرستان با حضو مدیران استانی برای کارگشایی مشکلات اشتغال و تولید در کهگیلویه برگزار خواهد شد .

 

 

وی افزود :این رویکرد بعنوان ابزاری مناسب جهت ارتباط بین مسئولین و واحدهای تولیدی می تواند بخشی از مشکلات را پیگیری و برطرف نماید و واخد های تولیدی مواجه با رکود را فعال سازد .

 

 

 

منتشر شده در :2021/04/05 - 04:04|شناسه خبر: 63842 328 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه