امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۵:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاج‌الدینی خطاب به مدیرانش: شناسایی موانع تولید و ارائه راهکار ماموریت اصلی مدیران جهادی در ۱۴۰۰ است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، مدیران شهرستانی‌اش را وزیر جهاد در آن شهرستان نامید و گفت: شما مدیر اجرایی هستید و بیشتر ار کسی موانع سد راه تولید را می‌دانید، لذا این موانع را شناسایی کنید و به ما راهکار دهید.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج‌الدینی در ستاد برداشت این استان گفت: واقعیت این است که تحریم‌ها موانع زیادی در سال جهش تولید ایجاد کرده که امسال با هوشمندی مقام معظم رهبری روی مانع‌زدایی تمرکز شده و اکنون توپ در میدان مدیران است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: خیلی از طرح‌های کشاورزی برای یک مانع کوچک، راکد شدند، شما مدیران می‌دانید که چه زحمت‌ها و چه پول‌ها برای این طرح‌ها هزینه شد اما اکنون می‌توانیم با هوشمندی این طرح‌ها را به مدار مقدس تولید برگردانیم و وابستگی استان به سایر استان‌ها و حتی بخشی از وابستگی کشور به دیگر کشورها را کم و کمتر کنیم.
وی قدم اول برای تحقق این هدف را شناسایی موانع خواند و تصریح کرد: منتظر نباشید کسی مسلط‌تر از شما یا دلسوزتر از شما پیدا شود و متوجه شود که فلان طرح بخاطر فلان مشکل راکد است و با این راهکار دوباره فعال می‌شود، پس آستین بالا بزنید و باانگیزه‌تر از قبل کار کنید و در شهرستان و بخش و روستای خود اثرگزار باشید.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: پایتان به شهرستانتان رسید، بروید سراغ فرماندار، جلسه بگذارید، رایزنی کنید، خواهش کنید، فشار بیاورید، از ظرفیت دادگستری، پلیس، تعزیرات، بخشدارها، دهیارها، ائمه جمعه و هر کسی که می‌تواند کمکی کند، استفاده کنید.
تاج‌الدینی خطاب به مدیران بخش کشاورزی گفت: به معنای واقعی مدیر باشید نه اینکه مدیر امضا باشید و نامه آماده کارشناسان را ارجاع دهید اینجا و آنجا، بلکه کارشناستان را انگیزه دهید و کار بخواهید، تعاون روستایی، دامپزشکی، امور عشایر، منابع طبیعی و همه ادارات تابعه جهاد را بخواهید، با هم تعامل داشته باشید و هماهنگ، از آنها کار بخواهید چرا که همه ما یک خانواده با یک مدیریت واحد و سیاست‌ها و اهداف مشترک هستیم.
وی ادامه داد: همه مدیران تابعه جهاد در دیگر ادارات باید با مدیر جهاد کشاورزی هماهنگ و یکدل باشند و نباید جزیره‌های خودمختار در شهرستان‌ها درست کنید.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مدیرانش را وزرای جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نامید و گفت: من به شما اختیار تام دادم اما شما هم برنامه‌ریز باشید، پای کار باشید و در هر شرایطی به ویژه در مواقع بحرانی به معنای واقعی مدیر باشید.
تاج‌الدینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: از موانع و محدودیت‌های مالی خبر دارم و می‌دانم حوزه کار جهاد وسیع و متنوع است و همه درگیر کار هستند اما با عنایت استاندار و سازمان مدیریت، شرایط مادی و مالی بهتر شده و بی‌انگیزگی‌ معنا ندارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: ما در ستاد شب و روز نداریم و انتظارمان از مدیران جهاد شهرستان‌ها، بخش‌ها، خانه‌های ترویج روستاها و مدیران تابعه جهاد این است که به فکر تعهدات این بخش باشند تا با یاری خداوند و حمایت‌های نماینده عالی دولت و نمایندگان مردم در مجلس همه تعهدات و کارهای زمین مانده را انجام دهیم.

منتشر شده در :2021/04/05 - 09:04|شناسه خبر: 63861 240 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه