امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۰۰:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

چمن مصنوعی ضرغام آباد افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با این اعتبار نوید و اتفاقات بسیار خوبی در بحث توسعه ورزش و افزایش سرانه ورزشی رخ می‌دهد.

به گزارش راه ملت؛ علوی، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۱۵ فروردین ماه  در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی روستای ضرغام آباد، گفت: ۱۵ طرح در دست اقدام بود که امروز دهمین چمن مصنوعی در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد و ۵ طرح دیگر در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های سید محمد موحد نماینده مردم  شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت طرح‌های ورزشی در این چهار شهرستان اختصاص داده شد و به زودی عملیات ساخت این طرح ها اجرایی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با این اعتبار نوید و اتفاقات بسیار خوبی در بحث توسعه ورزش و افزایش سرانه ورزشی رخ می‌دهد.
همچنین، حجت الاسلام علی وحدانی فر، امام جمعه شهر دهدشت نیز در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی روستای ضرغام آباد گفت: فوتبال و فوتسال که از پرطرفدارترین ورزش‌ها در سطح جهان هستند.

وی تاکید کرد: در جوامع توسعه یافته یکی از مباحث که خیلی مطرح می‌شود این است که ورزش می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش بدهد.

همچنین، رضا نیکوی زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه نیز گفت:اعتبار این طرح که مربوط به سال ۹۸ است از محل اعتبارات استانی تامین شد.
وی با بیان اینکه ایجاد فضای ورزشی یکی از اهداف مهم ما است، افزود: تاکنون ۹ زمین چمن مصنوعی در کهگیلویه به بهره برداری رسیده است.

منتشر شده در :2021/04/05 - 09:04|شناسه خبر: 63868 251 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه