امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۱:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه کهگیلویه:

نتیجه بی‌تفاوتی به دستورالعمل‌‎ها وضعیت فوق حاد کهگیلویه است/اگر در ورودی‌ها سخت‌گیری می‌شد شاهد این وضع نبودیم

امام جمعه شهرستان کهگیلویه امروز در نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اظهار داشت: بی‌تفاوتی نسبت به دستورالعمل‌های کرونا شهرستان ما را به وضعیت قرمز رساند.

راه ملت: به گزارش راه ملت: حجت‌الاسلام علی وحدانی ‌فر در این نشست گفت: با وجود هشدارهای قبلی محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات نوروزری اعمال نشد و فعالیت‌ها در وضعیت قرمز آزاد بود.

 

 

وی با بیان اینکه شواهد نشان می‌دهد تردد مسافران غیر بومی به ویژه از خوزستان در سطح شهر زیاد بود، افزود: اگر در ورودی‌ها سخت‌گیری می‌شد شاهد این وضع نبودیم.

 

 

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: با گذشت بیش از یک سال از ورود ویروس همه‌گیر کرونا هنوز برخی از مسؤولان نسبت به دستورالعمل‌ها آگاهی کامل ندارند و گروه مشاغل را برای اعمال محدودیت‌ها تشخیص نمی‌دهند.

 

 

وی گفت: به نظر می‌رسد هماهنگی و تعامل دستگاه‌ها برای اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ضعیف است و دستورالعمل‌های ستاد ملی جدی گرفته نمی‌شود.

 

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه رفتارهای چندگانه در برخوردها و تصمیم‌های احساسی و سلیقه‌ای مشکلی را حل نمی‌کند، ادامه داد: دستورات ستاد ملی لازم الاجرا است هر آنچه در دستورالعمل فعالیت مشاغل آمده است با وحدت رویه در شهرستان اعمال شود.

 

 

 

وحدانی‌فر گفت: با ورود کرونا جهان در یک بلای فراگیر فرو رفت و بشریت از کنترل ویروس ناتوان است همه توان علمی در مقابل یک ویروس کوچک عاجز شده و یارای مقابله ندارد.

منتشر شده در :2021/04/06 - 03:04|شناسه خبر: 63900 376 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه