امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۴:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در دیدار مدیر کل دیوان محاسبات استان با فرماندار دنا مطرح شد: دستگاه های اجرایی به ویژه بنیاد مسکن برای بازسازی دنا در میدان خدمت به صورت جهادی حضور فعال دارند

مدیر کل دیوان محاسبات استان با فرماندار دنا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا کیهانی مدیر کل دیوان محاسبات استان به همراه مهندس جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشستی با فرماندار دنا دیدار نمودند.
کیهانی در لحظه اول اظهار داشت گفت:نیاز هست همین جا خسته نباشید عرض کنم که در این شرایط سخت زلزله شهروندان را همراهی و از هیچ تلاشی فروگذار نکردید.
مدیر کل دیوان محاسبات استان گفت:اخبار را که رصد می کردیم نشان از رضایت شهروندان در نحوه خدمات دهی بوده که در این خدمت همه مقامات کشوری،استانی و همراهی مردم مشکلات یک به یک داره حل می گردد.
کیهانی گفت:براساس دستورالعمل آمار و اطلاعاتی مورد نیاز هست که خسارت وارده به بخش دولتی و غیر دولتی و نحوه پیشرفت کار در قالب گزارش کامل ارسال گردد.
فرماندار دنا در ادامه با تشکر از نگاه مثبت مدیر کل دیوان محاسبات استان گفت:حضورتان با نگاه مثبت قابل ستایش بوده است.
شهرستان دنا در این چند سال حوادث سختی را پشت سر گذاشته و بدترین آن زلزله گذشته از سقوط هواپیما زلزله اخیر بوده که شهروندان عزیز ما دچار خسارت های زیاد مسکونی،اقتصادی گردیده اند.
پناهی گفت:خوشبختانه با نگاه اولویت دار مسولین رده بالای نظام و دولت منابع اعتباری مورد نیاز قبل از تصویب هیات دولت تخصیص داده و در اختیار ستاد بازسازی قرار گرفت.
فرماندار دنا با همراه بودن همه دستگاهها گفت:همه ادارات از جمله بسیج،سپاه،نهاد های مردمی، خیرین،هلال احمر،ادارات خدمات رسان بایک هدف در کنار شهروندان بوده و بیشترین زحمات در حوزه ستاد بازسازی با مدیریت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان،معاونین،مدیر کارشناسان ارزیاب شهرستان را برعهده دارند که در همین جا از خدمات مطلوب ارائه شده تقدیر و تشکر می گردد.
جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ادامه نشست گفت:ما خود را خدمتگزار مردم می دانیم از همون روزهای اول با تقسیم کار ستادی همه پای کار بوده و هم اکنون سیمان رایگان،میلگرد به نرخ کارخانه آجر مستقیم از اصفهان
بتون آماده،پروانه رایگان ،طراحی رایگان،نقشه مشاور زیر نظر نظام مهندسی در اختیار زلزله زدگان شهرستان دنا قرار می گیرد.
در ادامه اعضای نشست از واحدهای خسارت دیده اماکن اداری شهرستان بازدید نمودند.

منتشر شده در :2021/04/20 - 09:04|شناسه خبر: 64353 473 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه