امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۱:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد: بخشودگی جرائم دو برابر شده تا پایان سال ۹۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه وبویراحمد از بخشودگی جرائم رانندگی دو برابر شده خبر داد و در خصوص مهلت پرداخت اصل جریمه توضیح داد.

به گزارش راه ملت ، سرهنگ اسماعیل خوشوقت افزود : براساس مصوبه ابلاغی به پلیس راهور ناجا ، تمام جرائمی که طی سالهای گذشته منتهی به پایان سال ۹۹ به عنوان معوق مانده و مشمول پرداخت دو برابری اصل جریمه شده بود ، به اصل خود باز گشتند.

سرهنگ خوشبخت ادامه داد : مشمولین این قانون می توانند از چهارم اردیبشت ماه تا پایان دیماه سال جاری ، با استفاده از فرصت بخشودگی در نظر گرفته شده ، اصل  جریمه را پرداخت کنند .

وی افزود : افراد می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ لیست جرائمی که به اصل خود برگشته دریافت و از درگاهای بانکی به صورت حضوری و غیر حضوری پرداخت نمایند.

سرهنگ خوشوقت تاکید کرد : بدیهی است مشمولان این مصوبه اگر تا زمان اعلام شده یعنی دی ماه سال ۱۴۰۰ از این فرصت استفاده ننمایند این جریمه به حالت قبل برگشته و دو برابر و اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در پایان با توجه به شرایط کرونایی و اعمال محدودیت ها گفت : کسانی که به مراکز اهدای خون مراجعه می کنند جهت اهدا خون شامل محدویت های کرونایی نمی شوند.

منتشر شده در :2021/04/22 - 01:04|شناسه خبر: 64450 801 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه