امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۰۰:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کشف ۸۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شهرستان های گچساران، کهگیلویه و باشت خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” ایرج بختیاری” اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تعامل ماموران شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه و باشت ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در کمربندی باشت ایست و بازرسی دایر کردند.

 

بختیاری تصریح کرد: ماموران حین انجام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری از محور یاد شده به دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

 

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که یکی از خودروها اسکورت کننده مواد مخدر بوده و ماموران در بازرسی از دیگر خودرو ۸۰ کیلوگرم تریاک به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودروها دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

منتشر شده در :2021/04/24 - 05:04|شناسه خبر: 64484 489 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه