امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۹:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ملی تکریم خیرین و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ملی تکریم خیرین و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام پیامی صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

ائمه اطهار(ع) به خصوص امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت سفره جود و بخششان همواره برای مستمندان و ایتام گسترده بود.

امروز نیز پیروان حضرتش به تاسی از آن سیره عملی ائمه اطهار راه انفاق و بخشش را در پیش گرفته و جهت شاد کردن دل مومنان گام برمی دارند.

روز ملی تکریم خیرین برای همه کسانی که دل در گرو محبت و نوعدوستی دارند فرصتی برای کمک و یاری هموطنان نیازمند است و بندگان مخلص پروردگار اعم از خیران و نیکوکاران با باز کردن گره ای از مشکلات مردم به ویژه در حوزه مدرسه سازی قدم به جایگاه صالحان نزدیک شده و در دنیا و آخرت نزد پروردگار خود از پاداش برخوردار می شوند.

خیران و نیکوکاران استان نیز همواره در عرصه های مختلف مدرسه سازی، سلامت، امنیت، فعالیت های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و عام المنفعه همواره پیشگام هستند و برای رشد و تعالی استان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند حمایت جامعه خیران کشور به ویژه در بازسازی مدارس شهر زلزله زده سی سخت قابل تقدیر است که امید است به زودی شاهد مدارسی زیبا و ایمن برای دانش آموزان این دیار باشیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرارسیدن میلاد سراسر نور و رحمت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز ملی تکریم خیرین را به عموم شیعیان و پیروان آن حضرت و خیران و نیکوکاران به ویژه مردم مؤمن و متدین استان کهگیلویه و بویراحمد ، تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان و زدودن غبار فقر از چهره جامعه از درگاه ایزد منان خواستارم.

پیروز کرمی محمود آباد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2021/04/28 - 03:04|شناسه خبر: 64561 369 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه