امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۶:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه کهگیلویه:

عدم برنامه، نداشتن انگیزه و ضعف مدیریتی در برخی از مدیران مشهود است/به اندازه‌ای که برای مسائل غیر ضروری جامعه جلسه می‌گذارند برای شعار سال هم جلسه برگزار شود

امام جمعه کهگیلویه در پیام آدینه امروز با انتقاد از به حاشیه رفتن شعار سال در نگاه مسؤولان اظهار داشت: با گذشت یک ماه از سال متأسفانه برنامه و عزم راسخ برای حمایت از تولید مشاهده نمی‌شود.

راه ملت: به گزارش راه ملت از کهگیلویه حجت الاسلام علی وحدانی فر اظهار داشت: به بهانه کرونا مسئله مهم اشتغال و تولید به فراموشی سپرده شده و نشست کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه مقابله با کرونا ضرورت انکارناپذیر در جامعه است، ادامه داد: اما نباید مانع پیگیری دیگر مسایل و مشکلات شود.آقایان مسؤولان استانی کی قرار است نسبت به شعار سال جدیت داشته باشند؟

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر نداشتن برنامه، نداشتن انگیزه و ضعف مدیریتی را در برخی از مدیران مشهود دانست و گفت: همراهی لازم را برای بحث تحقق شعار سال انجام نمی‌دهند.

 

وی با بیان اینکه پروژه فعال و اثرگذار تولیدی در کهگیلویه وجود ندارد، ادامه داد: برای مانع‌زدایی از تولید اقدام قابل توجهی دیده نمی‌شود که جای نگرانی دارد، مدیران محترم مسؤولان محترم وظیفه دارند که نسبت به مسئله شعار سال توجه جدی داشته و برنامه ارائه کنند.

 

 وحدانی‌فر افزود: شعار سال نباید فدای مسائل جنبی بشود به اندازه‌ای که برای مسائل غیر ضروری جامعه جلسه می‌گذارند برای شعار سال هم جلسه‌ای برگزار شود.

 

 

امام جمعه شهرستان کهگیلویه در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به فایل صوتی حاشیه‌ساز از وزیر خارجه گفت: سردار سلیمانی با حضور در میدان زمینه دیپلماسی را فراهم کرد جلوی داعش و جلوی نفوذ امریکا در حمایت از داعش را گرفت و این باعث شد امریکا پای میز مذاکره بیاید.

 

وحدانی‌فر در ادامه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی گره‌های سیاسی فراوانی را در میدان مبارزه باز می‌کرد، افزود: پاسخ محکم به امریکا در میدان باعث شد قدرت چانه‌زنی تیم دیپلماسی ما بالا برود.

 

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی صرفا یک فرمانده نظامی نبود بلکه استراتژیست بی‌نظیر و دیپلمات انقلابی بود. اگر امثال سردار سلیمانی نبود امروز داعش با جهان اسلام چکار می کرد؟

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مصیبت‌های فراوان اهل بیت ناشی از نبود مرد میدان بود،گفت: اگر امروز ما چهره داعش را نمی‌بینیم به خاطر رشادت‌ها و شجاعت و دیپلماسی شهید سلیمانی است.

منتشر شده در :2021/04/30 - 03:04|شناسه خبر: 64586 292 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه