امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۶:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد: تشکیل کمیته کشاورزی و صنعت برای مقابله با بحران آب و خشکسالی در استان/ضرورت بیمه محصولات کشاورزی/ خودداری کشاورزان از کشت برنج و هندوانه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل مدیریت بحران استانداری جهت بررسی و تمهیدات لازم برای سال زراعی کم بارش به تشکیل کمیته کشاورزی و صنعت اقدام کرد.

به گزارش راه ملت؛ محمد محمدی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تشکیل جلسه کمیته کشاورزی و صنعت به دلیل بارش کم در سال ۱۳۹۹_۱۴۰۰ کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل مدیریت بحران استانداری جهت بررسی و تمهیدات لازم برای سال زراعی کم بارش اقدام به تشکیل جلسه کمیته کشاورزی و صنعت کرد که تمهیدات لازم به کمیته مذکور ابلاغ شد.

محمدی عنوان کرد: کمیته کشاورزی و صنعت موظف شد به ادارات و سازمان‌های زیربط تمهیدات لازم را به منظور کاهش خسارات به کشاورزان و صنایع استان مصوبه‌ای ارسال کند تا برای کاهش خسارت به کشاورزان از کشت محصولاتی مانند برنج، هندوانه و.. که آبدهی زیادی احتیاج دارند خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران توصیه کرد که کشاورزان با همکاری صندوق بیمه کشاورزی نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند و همچنین از ادارات ذیربط خواسته شد جهت ذخیره سازی آب و روان آب‌ها، پیش بینی سد در نقاط مستعد استان را برای مبارزه با مشکل کم آبی سالهای بعد در برنامه کاری خود قرار دهند.

منتشر شده در :2021/05/09 - 12:05|شناسه خبر: 64766 247 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه