امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۰:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: طرح های تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ،در سال ۹۸ و ۹۹ مشمول متمم می شود/ سازمان تامین اجتماعی به عنوان دومین تولید کننده درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: قرر شد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ،در سال ۹۸ و ۹۹ مشمول متمم شود‌.

به گزارش روابط عمومی درمان تامین اجتماعی، نشست شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، استان کهگیلویه و بویر احمدبه میزبانی مدیریت درمان برگزار شد.

این نشست با حضور مدیراداره کار ،مدیرا ن درمان و بیمه تامین اجتماعی ،بهزیستی ،صندوق کارآفرینی امید،بانک توسعه و تعاون و دیگر اعضای جلسه با دستور:بررسی و پیگیری طرح آب معدنی سی سخت برگزار شد.

دراین جلسه دکتر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی ضمن خیر مقدم به حضار از برگزاری منظم و ماهیانه جلسات توسط مدیرکل محترم اداره کار تقدیر و تشکر کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی همچنین گزارشی مختصر از عملکردحوزه درمان تامین اجتماعی به حضار ارائه نمود.

وی اظهار داشت: در مبارزه با همه گیری کرونا ما در سازمان تامین اجتماعی بعنوان دومین تولید کننده درمان کشور در کنار همکاران عزیزدانشگاه علوم پزشکی بعنوان اولین تولیدکننده درمان کشورمستحکم ایستاده ایم و با آنان درهمه زمینه ها مربوطه همکاری داریم.

بهور گفت :طرحهای بسیاری را درحوزه درمان تامین اجتماعی استان در دست اجرا داریم ازجمله توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج ،توسعه پلی کلینک تخصصی گچساران و مشارکت با بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ، بحمداله در جلساتی که با شرکای اجتماعی ،اتحادیه ها و اصناف کارگری و دبیر خانه کارگرداشتیم آنان رضایت خود را از عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی وارائه خدمات مطلوب درمانی در استان اعلام داشتند.

وی افزود: ولی انتظاراتی هم دارند که ما در سدد برآورده کردن آنها هستیم.

مدیر درمان همچنین از جذب کمک ها توسط خانم نیکمرام از اشخاص و ادارات زیر مجموعه وزارت رفاه برای زلزله زدگان سی سخت تشکر کرد.

حسن پور مدیر صندوق کار آفرینی امید نیز در این نشست به تشریح طرحهای که جهت تامین منابع مالی تقاضا دادند پرداخت.

میراب باشی مدیر عامل بانک توسعه و تعاون نیز در این نشست،گفت: تمام طرحهایی که جهت تخصیص وام به این بانک ارجاع شده یا تسهیلات پرداخت شده و یا درحال بررسی است

در پایان جلسه نیک مرام مدیرکل راه، بیان کرد: پیشنهادات باید کاربردی باشند تا بصورت مصوبه در آمده و ما بتوانیم کار گروهی برای اجرای آن تشکیل دهیم.

وی گفت: تعامل و هم فکری مدیران در جلسات بسیار خوب است ولی باید نسبت به تشکیل جلسات هم حساس باشیم و هم پیگیر مصوبات باشیم

نیک مرام بیان کرد: خوشبختانه موافقت بسیاری از مصوبات استان از وزارتخانه گرفته شده است.

لازم به ذکر است که پیشنهادات ذیل درجلسه فوق الذکر به تائید مدیران حاضر در جلسه رسید ۱- مقرر گردید : ۱۰۰میلیون تومان ازسوی صندوق کار آفرینی امید به طرح تعاونی پرورش ماهی چشمه میشی سی سخت در صورت رفع مشکلاتی که به انها اعلام شده داده شود۲- مقرر گردید تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ،در سال ۹۸ و ۹۹ مشمول متمم گردد. ۳- مقرر گردیددرصد متمم از ۴۰درصد به ۶۰درصد افزایش یابد ۴- مقرر گردید طر حهای مشکل دار ( منظور طرحهای مشکل دار مالی )به بانک توسعه و تعاون جهت تامین منابع ارائه شود نه طرحهای ایجادی؛

گفتنی است در انتهای جلسه لوح تقدیری از سوی دکتر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان به پاس زحمات ،تلاش ها و پی گیری مستمر و خستگی ناپذیر پروانه نیکمرام مدیرکل کار دربه انجام رساندن امور مربوطه و همچنین درایتی که ایشان در شورای هماهنگی مدیران ادارات تابعه وزارت رفاه داشتند به وی اهدا و از زحماتشان قدر دانی شد.

منتشر شده در :2021/05/20 - 09:05|شناسه خبر: 64988 302 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه