امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۵۱:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۵۶۳ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی اهداء شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون با مشارکت خیران نیکوکار ۵۶۳ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در استان، تهیه و به آنان اهداء شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در شرایط برگزاری کلاس‌های درسی به‌صورت مجازی، ۵۶۳ دستگاه تبلت با مشارکت خیران نیکوکار به ارزش یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان خریداری و بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شد.
 وی با بیان اینکه ۸۶۶۶ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، تصریح کرد: این تبلت ها بین دانش‌آموزان مناطق محروم‌تر استان باهدف استفاده حداکثری دانش‌آموزان از فضای مجازی جهت حضور در کلاس‌های درس مجازی توزیع شد.
مبشری تصریح کرد: همچنین در این زمینه ۲۰۲ لب تاب بااعتبار چهار میلیارد و ۶۴۶ میلیون تومان نیز خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند اهداء شد.
وی ضمن تقدیر از خیران نیکوکار به منظور همراهی با کمیته امداد و مشارکت در برنامه های این نهاد، گفت: به‌منظور تهیه و خریداری لوازم و امکانات الکترونیکی ازجمله تبلت، رایانه، لب تاپ و گوشی هوشمند برای بهره‌مندی دانش‌آموزان تحت حمایت از آموزش‌های غیرحضوری، به حمایت و مشارکت خیران و نیکوکاران نیازمندیم.  
انتهای پیام

منتشر شده در :2021/06/13 - 08:06|شناسه خبر: 65691 250 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه