امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۵:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه وبویراحمد : دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه وبویراحمد در ۲۵ کدرشته کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه فنی و حرفه ای استان در ۲۵ کد رشته تحصیلی جهت پذیرش دانشجو آغاز شده وتا ششم تیرماه ادامه دارد.

به گزارش راه ملت؛ روح الله دانش پایه گفت در گفتگو با خبرنگاران در یاسوج با اعلام این خبرگفت: ثبت نام دانشجویان متقاضی تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی در آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.
وی با بیان اینکه در سال جاری نیز اکثر رشته های کاردانی فنی و حرفه ای به صورت بدون کنکور ارائه می شوند و برای جذب دانشجو، سوابق تحصیلی یا به عبارتی معدل دیپلم ملاک عمل قرار می گیرد اظهار داشت: دانش آموختگان رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای جهت ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، می بایست ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای را انجام دهند.
دانش پایه گفت: دانش آموختگان رشته های فنی وحرفه ای می توانند در رشته های برق صنعتی (الکتروتکنیک)، الکترونیک ،حسابداری ،کامپیوتر نرم افزار ، مکانیک خود رو ،معماری ،ساختمان ،تاسیسات حرارت مطبوع ،گرافیک ،طراحی دوخت ،تربیت کودک در مقطع کاردانی و رشته های مهندسی برق قدرت ، عمران ، مکانیک خودرو ،معماری ،طراحی دوخت کامپیوتر وحسابداری ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه دانشگاه فنی وحرفه ای یک دانشگاه مهارت محور است گفت: دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد در همه رشته های فنی وحرفه ای مورد پذیرش دارای کارگاههای مجهز و اساتید باتجربه است که برای ارتقاء کیفیت آموزشهای مهارتی در سال آتی همه مقدمات لازم فراهم شده است.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد در رابطه با نحوه ثبت نام گفت:: فرآیند ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در نیمسال اول ۱۴۰۰، از روز یکشنبه مورخ ۳۰ خرداد ماه آغاز شده و تا روز یکشنبه مورخ ۶ تیر ماه ادامه دارد. بنابراین افراد می توانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی اینترنتی خود از طریق سایت رسمی سازمان سنجش اقدام کنند.
دانش پایه، با اشاره به جذب ۶۵ درصدی فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای در بازار کار گفت: درحال حاضر بیش از ۲ هزار دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ۲ دانشکده پسران ودختران یاسوج تحصیل می کنند .

منتشر شده در :2021/06/25 - 08:06|شناسه خبر: 66288 267 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه