امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۷:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با پیگیری نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس محقق شد؛

کلنگ زنی ۳۸۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری کهگیلویه/ کاهش ۹۰ دقیقه ای فاصله زمانی دیشموک به یاسوج

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی از کلنگ زنی ۳۸۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش راه ملت: حجت الاسلام سید محمد موحد با تاکید بر اینکه راه سازی نقش مهمی برای رسیدن به توسعه پایدار دارد، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین ارکان زیربنایی کشورهای پیشرفته و درحال توسعه توجه به راه و راه‌ سازی است و این مهم در حوزه انتخابیه نیز به‌ جد در دستور کار مسئولان استانی و شهرستانی قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی افق توسعه حوزه انتخابیه در حوزه راه را امیدوار کننده برشمرد و گفت: در روز گذشته نزدیک به ۳۸۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری شهرستان کهگیلویه کلنگ‌ زنی شد‌.

موحد با اشاره به اینکه با تلاش مجدانه مجموعه استانداری به ویژه حوزه معاونت عمرانی و شخص جناب حاجی زاده و راهداری ، بخش های چاروسا و دیشموک به محور پاتاوه _دهدشت متصل می شوند، بیان کرد: با اجرایی شدن این مهم نه تنها شاهد کاهش مسافت یک ساعت و نیمی در این مسیر هستیم بلکه رونق و پیشرفت را نیز در آینده در این منطقه خواهیم داشت.

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست کمربندی سردار شهید سلیمانی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در شهر قلعه رئیسی، افزود: مسیر جاده زیرنا به راه روستایی امامزاده نورالدین عباس با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، جاده دم رود ایوک با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال و پل رود سمه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شدند تا چرخ پیشرفت کهگیلویه تندتر بچرخد.

موحد همچنین از بهسازی و ایمن سازی محور تنگ چویل که یکی از خواسته های به حق مردم منطقه بود خبر داد و گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای این مهم در نظر گرفته شده است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه بزرگ از جمله مناطقی با ظرفیت بالا در زمینه گردشگری و نیز صنایع دستی است، عنوان کرد: به طور قطع توسعه گردشگری از جمله گردشگری روستایی، بوم گردی و… نیازمند توجه به شاخص راه است و با بهره برداری از محور پاتاوه_دهدشت آینده خوبی در انتظار توسعه گردشگری منطقه و شناسایی مناطق ناشناخته کهگیلویه بزرگ است و به تبع زمینه ایجاد اشتغال، رونق تولید و مهاجرت معکوس در منطقه فراهم می شود.

منتشر شده در :2021/07/30 - 04:07|شناسه خبر: 67208 391 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه