امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۲:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وعده هایی که دو سال از اجرای صحیح آن می گذرد: تشدید محدودیت های کرونایی در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت: سلامت مردم خط قرمز ما به شمار می‌رود و برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا،در این ایام کنترل تردد و ورودی و خروجی‌ها در شهرها تشدید می‌شود.

راه ملت؛ به گزارش راه ملت نزدیک به دو سال از شیوع ویروس کووید ۱۹ در ایران می گذرد اما نه تنها از دست این ویروس بی رحم رهایی پیدا نکردیم، بلکه روز به روز به قوی تر شدن آن کمک می کنیم.

 

 ضعف دستگاه های اجرایی و مرتبط در تشدید محدودیت ها، تقریبا برای همه مردم و حتی خود مسئولان امر مسئله ای غیر قابل انکار است. 

 

اینکه چرا و چگونه انقدر در مقابله با این ویروس که جهان را تکان داد، سهل انگاری صورت گرفت و آن را شبیه به یک شوخی دانستیم هنوز که هنوز است جای سوال دارد اما مقابله مردم ایران در مقابل واکسن نزدن خود شبیه به یک جنون می باشد!!

 

این روزها شایعات عجیبی از عوارض واکسن ها در فضای مجازی منتشر می شود که خود جای تامل دارد.

 

در حالی که تقریبا در اکثر استان ها واکسن های مختلف در حال توزیع می باشد و هیچ مشکلی در امر واکسیناسیون وجود ندارد و با وجود اینکه قریب به اکثر مردم ، حال و روز کشورهایی که واکسیناسیون را به درستی و کامل اجرا کردند از طریق رسانه ها می بینند، ولی باز ذهن خود را درگیر حواشی می کنند که مشخص نیست برای چه کسانی سود آوری دارد.

 

رها کردن مردم به حال خود در این چند ماه آخر دولت و بازه زمانی جابجایی دولت ها فرصت را دوباره به کرونا داد تا با جهش دیگری آمار روزانه ۶۰۰ نفر کشته برای ایران بر جای بگذارد.

 

چیزی که بر همه ثابت شده است این ویروس با هیچکس سر شوخی ندارد ولی هنوز هم با چند روز اجرای محدودیت، جاده های کشور را ترافیک گسترده فرا می گیرد.

 

جا برای گلایه و شکایت زیاد است اما کاش یکبار برای همیشه از فرصت پیش آمده استفاده کنیم و همه چیز را جدی بگیریم تا شاید توانستیم از جهش دوباره این ویروس خودداری کنیم.

 

در همین خصوص فرماندار کهگیلویه با اشاره به تعطیلی و محدودیت‌های جدید گفت: با توجه به تعطیلی چند روزه در سراسر کشور و محدودیت جدید برای اصناف، لازم است نظارت لازم بر تعطیلی اصناف(تنها گروه شغلی یک در این محدودیت امکان فعالیت دارند ) مطابق با دستورالعمل مربوطه و همچنین محدودیتهای تردد همراه با اعمال قانون انجام شود.

 

وی افزود : طبق مصوبه ستاد ملی کرونا عزاداری در فضاهای بسته ممنوع است و باید نظارت‌ها و سخت‌گیری‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر رعایت شود. ضمن اینکه حرکت و دسته روی هیات عزاداری توزیع نذورات و برپایی ایستگاه صلواتی هیئات مذهبی و عزاداری نیز ممنوع شده است.

 

دارا کریمی نژاد خاطر نشان کرد :از فرهنگیان،طلاب،جهاد دانشگاهی،بسیج و هلال احمر دعوت میشود بر اساس مسئولیت اجتماعی خود و با هدف تسریع واکسیناسیون و تلاش برای نجات شهروندان در این امر مهم با شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشارکت و همکاری نمایند .

منتشر شده در :2021/08/16 - 10:08|شناسه خبر: 67750 363 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه