امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۷:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تجلیل از ۳۰ آزاده دوران دفاع مقدس توسط تیپ ۴۸ فتح استان

همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ۳۰ نفر از آزادگان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی توسط تیپ ۴۸ فتح تجلیل شدند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی و تبلغات تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، این آیین امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، حجت‌الاسلام والمسلمین پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ و جمعی از کارکنان و آزادگان استان در یاسوج برگزار شد. 

 فرمانده تیپ ۴۸ فتح در این آیین ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد و سالروز ورود آزادگان به میهن و تسلیت ماه محرم گفت؛ آزادگان نماد فرهنگ مقاومت و پایداری در برابر دشمن هستند و باید گرامی داشته شوند.

سردار حسن  حکمتیان بیان کرد؛ امروز نظام سلطه و دست نشانده هایش همه با هم مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و دچار جنگ ترکیبی ،تلفیقی و هیبریدی تمام عیار با نظام سلطه هستیم. 

وی به شرایط کرونایی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت ؛ در شرایط فعلی که مشکلات زیادی در عرصه های مختلف وجود دارد حفظ وحدت، انسجام و کار جهادی و انقلابی ضروری است .

وی راه برون رفت از مشکلات را اتکای به توان داخلی و استفاده از تمامی امکانات، تجهیزات و ظرفیت ها برشمرد و تصریح کرد؛ به طور یقین از این گردنه های سخت و تنگناها عبور خواهیم کرد.

در این آیین آقای شاهمرادی از آزادگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت. 

قرائت دعای زیارت عاشورا و نوحه خوانی و عزاداری از دیگر برنامه های این آیین معنوی بود

منتشر شده در :2021/08/17 - 04:08|شناسه خبر: 67804 377 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه