امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۰:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۹۰ درصد نیروهای مجتمع هتل المپیک باقری بومی هستند/پذیرای هیئت های ورزشی به صورت رایگان هستیم/هتل المپیک حامی ورزشکاران ملی پوش رشته سه گانه استان

مدیر مجتمع تفریحی،رفاهی،اقامتی و ورزشی باقری گفت:۹۰ درصد نیروهای به کار گرفته شده در این مجتمع بومی هستند.

به گزارش راه ملت؛ سجاد ایواز با بیان اینکه یکی از اهداف این مجموعه اشتغالزایی و ایجاد دارآمد است اظهار داشت:این مجموعه تاکنون برای ۶۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده و ظرفیت پذیرش ۱۶۰ نفر نیروی دیگر را دارد.

وی معیار انتخاب نیروها را بر اساس مقررات قانون اداره کار و رفاه اجتماعی و از طریق بنگاه‌های کاریابی دانست.

به گفته ایواز تاکنون ۷۰ درصد از بخش فرهنگی- ورزشی مجتمع هتل المپیک باقری به بهره‌برداری رسیده که ۳۰ درصد باقی مانده بزودی به بهره‌برداری کامل می رسد.

مدیر مجتمع تفریحی،رفاهی،اقامتی و ورزشی باقری تصریح کرد:هتل المپیک حامی ورزشکاران ملی پوش رشته سه گانه استان در مسابقات کشوری هستیم و در این راستا ۲شناگر از این تیم را به صورت اختصاصی با مربیگری آتیلا لوا آماده مسابقات می کنیم.

بیشتر بخوانید:حریف پرسپولیس المپیکی می شودمجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس

وی ادامه داد: ظرفیت استخر این مجتمع ۱۵۰ نفر است که به خاطر شرایط حاد ویروس کرونا از ظرفیت آن به طور کامل استفاده نمی شود،همچنین استخر فوق تحت نظارت سید حسین افتخاری رئیس هیئت و مدرس نجات غریق و غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد است که به صورت افتخاری در امر آموزش دوره های امداد و نجات ارگانهای امدادی و نظامی نجات غریق ،غواصی و آب درمانی فعالیت چشمگیری دارند.

ایواز گفت:بزودی شاهد برگزاری مسابقات و آموزش های در زمینه با ورزش بولینگ و بیلیارد در هتل المپیک باقری هستیم.

“آموزش بورس” از مبتدی تا پیشرفته “کاملا رایگان”

مشاهده

تبلیغ

مدیر مجتمع تفریحی،رفاهی،اقامتی و ورزشی باقری بیان کرد:در راستای توسعه ورزش استان آماده پذیرایی هیئت های ورزشی در زمینه آموزش رشته های ورزشی ،برگزاری اردوگاه ها و مسابقات کشوری و استانی به صورت رایگان هستیم.

به گفته ایواز برای تعمیرات و نگهداری تجهیزات ورزشی و تاسیسات مجتمع از نیروهای فنی هتل استفاده می شود.

وی اظهار کرد:امید است پس از اتمام کرونا شاهد ورود گردشگران به استان کهگیلویه و بویراحمد و رونق کاری این مجموعه در این استان باشیم.

مدیر هتل المپیک باقری گفت:این مجتمع با مدرنترین مصالح روز دنیا ساخته شده که در تمامی بخش های آن از مجهزترین و بروزترین وسایل استفاده شده است.

ایواز افزود:دستگاه های بکار رفته در این مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی از شرکت برانزویک آمریکا و ماتریکس انگلستان خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: هتل المپیک باقری علاوه بر اینکه به مردم استان و گردشگران خدمات ارائه می کند، می تواند بخش اعظمی از اردوها و مسابقات تیم های ملی و کشوری را میزبانی نماید که در این راستا هم با بسیاری از هیات های ورزشی و فدراسیون ها تفاهم نامه امضا کرده ایم و منتظر بروکراسی بخش دولتی نمانده ایم.

مدیر مجتمع تفریحی، رفاهی، ورزشی و اقامتی باقری با بیان اینکه یکی از مشکلات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد درآمدزا نبودن آن برای استان است، اظهار کرد: در طراحی پروژه مجتمع تفریحی، رفاهی، ورزشی و اقامتی باقری، تنها یک خدمت یا ورزش را ندیدیم و پروژه را یک بعدی تعریف نکردیم بلکه ابعاد گوناگون گردشگری از ارائه خدمات به مردم شهر یاسوج تا گردشگران درون استانی و حتی گردشگران خارجی سنجیدیم و خدمات را در قالب یک بسته از اقامت و تفریح تا ورزش و رستوران تعریف کرده ایم.

ایواز با اشاره به اینکه تاکنون در استان هیچ مجتمع درخوری که بتواند به کل اعضای یک خانواده خدمات تفریحی، رفاهی و ورزشی ارائه دهد وجود نداشت، عنوان کرد: ما در طراحی خدمات این مجتمع به گونه ای عمل کرده ایم که نیازهای تفریحی و ورزشی و اقامتی کل اعضای یک خانواده را در فضایی مناسب و مدرن پوشش دهیم.

وی در پایان گفت:هتل المپیک باقری با زیر بنای ۱۴هزار ۸۵۷ متر مربع  در ۸ طبقه، مشرف بر پارک ساحلی یاسوج احداث شده است. فضای بی نظیر اطراف در کنار وجود تفریح هایی چون استخر کودکان و بزرگسالان، شهر بازی استاندارد سرپوشیده کودکان، سالن های بولینگ، بیلیارد، بدنسازی، صخره نوردی ،رزمی و سینما آن را به یکی از بی نظیرترین مجموعه های گردشگری شهر یاسوج تبدیل کرده است که وجود رستوران گردان، سالن همایش، سوئیت های لوکس، کافی شاپ و دیگر امکانات بی نظیر آن شرایطی را فراهم آورده که این مجتمع، عظیم ترین مجموعه ورزشی، اقامتی، تفریحی و رفاهی جنوب کشور نام گیرد که حتی می تواند مسابقات ورزشی ملی و اردوهای تیم های مختلف را میزبانی کند.

منبع: برنا

منتشر شده در :2021/08/18 - 07:08|شناسه خبر: 67851 378 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه