امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۴۶:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: شرایط آموزش دهندگان سواد آموزی تمام وقت برای تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اعلام شد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اعلام سازمان نهضت  سوادآموزی آموزشیاران و آموزش دهندگان مشمول ایثارگری که پایان زمان کلاس و یا ثبت جدید کلاس آنها در سال ۱۴۰۰ باشد و حداقل ۸۰۰ ساعت فعالیت آموزشی داشته باشند مشمول تبدیل وضعیت استخدامی می‌شوند.

به گزارش راه ملت و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ سید حمدالله خواهش نیک گفت :این فعالیت شامل یک کلاس دوره انتقال یا دو دوره سوادآموزی تجمیعی ۲نفره و بالاتر در دو مکان یا زمان متفاوت و یا یک دوره سوادآموزی تجمیعی۲نفره به بالا و دو کلاس تحکیم و همچنین مدیران مراکز یادگیری محلی تمام وقت ۳۶ ساعت در هفته می باشد.
وی گفت: بر اساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی آموزشیاران و آموزش دهندگان که یکی از این شرایط را دارند تمام وقت تلقی شده و در صورتی که شرایط و مدارک مثبته ایثارگری داشته باشند به ادارات آموزش و پرورش مراجعه و از قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران بهره‌مند شوند.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان افزود: در واحدهای سوادآموزی شهرستان ها و مناطق پس از ارائه درخواست آموزش دهنده فرم ۰۱۳ مربوط به شرایط اعلام شده و قرارداد و سوابق بیمه‌ای تایید و به افراد جهت تشکیل پرونده در واحدهای کارگزینی ارائه می‌شود.
خواهش نیک گفت :بخشنامه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به آموزش وپرورش استانها اعلام شد

منتشر شده در :2021/09/03 - 07:09|شناسه خبر: 68460 351 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. سلام
    لطفا شرایط استخدام نهضتیهای ۹۲ به بعد را هم فراهم کنید.ما هم کلی زحمت کشیده ایم

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه