امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۵۶:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت گروه جهادی شهید خورند حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی جاورده؛

اردوی جهادی با محوریت فعالیت‌های عمرانی، آموزش‌های فرهنگی، برنامه‌های آموزشی پزشکی، قرآنی و احکام برگزار شد/تصاویر

گروه جهادی شهید خورند حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی جاورده در روز های تعطیل در روستای های منطقه جاورده بخش چاروسا فعالیت های عمرانی، فرهنگی ، آموزشی و پزشکی را به انجام رساندند.

به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان کهگیلویه، بسیجیانی که امروز در سنگر جهادی بیل و کلنگ و گاری به دست گرفته اند تا مشکلی هر چند کوچک از مردم این روستاها را حل کنند و در فرصت اندک، کاری در خور صاحبان اصلی این انقلاب انجام داده باشند.

 

در اردو جهادگران بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی جاورده که به مدت ۷ روز برگزار شد تعداد ۷۰ بسیجی در قالب ۳ گروه حضور داشتند و خدمات متنوعی را به مردم روستا های دشت آزادی، جاورده و بلویری ارائه دادند.

 

مجید آذربارگون فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی جاورده با اشاره به زمینه‌ فعالیت اردوها خاطرنشان کرد: این عرصه‌ها شامل فعالیت‌های عمرانی، آموزش‌های فرهنگی، برنامه‌های آموزشی پزشکی، قرآنی و احکام و… می شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی جاورده افزود: در بحث عمرانی خانواده های نیازمند روستا شناسایی شد و به کمک و همت جهادگران بسیجی سازماندهی گلزار شهدای روستای دشت آزادی، پی ریزی کف و ستون و همچنین شیب بندی ساختمان ها انجام گرفت.

 

وی گفت: در این اردو ۷ روزه جهادگران بسیجی با کمک مرکز جامعه پزشکی جاورده تزریق واکسن کرونا از نوع برکت و همچنین توزیع ماسک رایگان را به خانواده های نیازمند انجام دادند.

 

آذربارگون با اشاره به فعالیتهای فرهنگی انجام شده گفت: در این ۷ روز فعالیت هایی از جمله: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نماز جماعت، غبار روبی گلزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا … انجام گرفت.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی جاورده با بیان این‌که اردوهای جهادی بستر خوبی برای مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: در حال حاضر ما سلاح خوبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن داریم که باید آن را تجهیز کرده و جوانان را آگاه کنیم.

 

وی گفت: هدف از برگزاری اردو جهادی کمک به وضعیت عمرانی مناطق محروم، پر کردن اوقات فراغت بسیجیان و دانش آموزان ، کمک به دولت در امر سازندگی ، ترویج فرهنگ کار و تلاش و کسب تجربه و مدیریت برای دانش آموزان می باشد.

 

آذربارگون ادامه داد: علاوه بر این اردو جهادی ۷ روزه از ابتدای سال ۱۴۰۰ پنج اردو جهادی ۱ روزه انجام گرفته و تا پایان سال برحسب نیاز مردم منطقه اردو های جهادی خود را ادامه خواهیم داد.

 

به طور قطع برگزاری اردوهای جهادی در مناطق دورافتاده و محروم علاوه بر مزیت‌های فراوانی که به همراه دارد بهترین بستر برای تربیت مدیران انقلابی برای جامعه است.

 

تصاویر

 

منتشر شده در :2021/09/06 - 09:09|شناسه خبر: 68474 377 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه