امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۲۹:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز پویش ملی «به رنگ مدرسه» از امروز در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم

همزمان با سراسر کشور پویش ملی «به رنگ مدرسه» از امروز در استان آغاز شد.

به گزارش راه ملت؛ رستخیز مدیر روابط عمومی اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان،رستخیز معاونت برنامه ریز و توسعه مشارکت های اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان در خصوص این طرح عنوان کرد: در پویش 《به رنگ مدرسه》 کودکان ۶ تا ۱۲ سال اقدام به کشیدن نقاشی می‌کنند و نقاشی‌هایی که دانش‌آموزان می‌فرستند باید با محوریت موضوع مدرسه و مدرسه‌سازی باشد و دانش‌آموزان باید عکس نقاشی‌های خود را بفرستند.

وی، بیان کرد:  این نقاشی‌ها در سایت‌ ajorBajor.ir 《آجر به آجر 》که برای ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بارگذاری و به بهترین نقاشی‌ها هدایایی از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور داده خواهد شد.

رستخیز، گفت: این پویش از سوی جامعه خیرین مدرسه‌ساز با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان‌ها راه‌اندازی و اجرا شده است و در آن نیازی به پرداخت وجه نقد نیست.

گفتنی است این پویش در راستای طرح تحولی آجر به آجر و با هدف ترغیب هر چه بیشتر مردم به امر مدرسه‌سازی در کشور از سوی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از امروز (۱۵ شهریورماه) آغاز شده است و تا آبان ماه ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با حامی این همایش تفاهمنامه‌ای منعقد کرده است که براساس آن به ازای هر نقاشی‌ دانش‌آموزان، حامی پویش مبلغی معادل یک آجر را برای مدرسه‌سازی اختصاص می‌دهد.

منتشر شده در :2021/09/06 - 11:09|شناسه خبر: 68513 451 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه