امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۱:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛ تعاونی ۵۲۷ استان جزء ۶ تعاونی برتر کشور+فیلم

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد گفت: تعاونی ۵۲۷ صنعتی و معدنی دنا ۹۰ میلیارد ریال از بانک توسعه تعاون تسهیلات برای طرح توسعه ای دریافت کرده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد؛ سید مهدی میراب باشی افزود: به مناسبت هفته تعاون مراسم تجلیل از تعاونی های برتر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تهران برگزار شد، که در این مراسم از تعاونی تولیدی ۵۲۷ به مدیر عاملی بهادر تقوی با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

مدیرامورشعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد گفت:این تعاونی در زمینه تولید مواد تصفیه آب وفاضلاب و تولید سازه های پیچ ومهره فعالیت دارد و با طرح توسعه سولفات آلومینیوم وسولفات آهن با مشارکت بانک توسعه تعاون برای ۴۸ نفر در شهرستان چرام شغل ایجاد می شود.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: قرار گرفتن تعاونی ۵۲۷ در کم برخوردارترین نقطه کشور یعنی شهرستان چرام در میان تعاونی‌های برتر کشور را موجب افتخار دانست.

صمیمی دوست با قدردانی از تلاش های بانک توسعه تعاون در حمایت از تولیدکنندگان و عوامل واحد تولیدی صنعتی سولفات چرام
گفت: این تعاونی با دریافت تسهیلات ۹۰ میلیارد ریالی از سوی بانک توسعه تعاون محصولی تولید کرده که در کشور برند و نمونه است.

 این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: تعهد اشتغال سال ۹۹ استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری، اقتصادی، خدماتی، نهادهای حمایتی و سایر نهادها از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت و بنیاد علوی ۱۷ هزار و ۱۷۴ نفر بود.

وی، بیان کرد: خوشبختانه میزان اشتغال ایجاد شده در استان از مرز ۱۷ هزار و ۱۷۴ نفر گذشت و برای ۲۱ هزار و ۸۵۲ شغل ایجاد شد که افتخار بزرگی برای استان است.

گفتنی است تعاونی صنعتی معدنی دنا با تسهیلات بانک توسعه تعاون جزء تعاونی های برتر کشور شد.


منتشر شده در :2021/09/09 - 07:09|شناسه خبر: 68525 434 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه