امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۳۵:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قدردانی ویژه مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران از دکتر شهابی‌نسب؛ حمایت‌های سازمان مدیریت از تعاون روستایی در شکوفایی این بخش نقش اساسی داشته است

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قدردانی ویژه معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران از دکتر علی شهابی‌نسب، گفت: حقیقتا حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نقش مهمی در شکوفایی این بخش داشته است.

به گزارش راه ملت از یاسوج، قدرت‌الله ویسی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به روستا و روستانشینی گفت: سازمان تعاون روستایی در زمینه شکوفایی بخش تولید در روستاها ماموریت‌های مهمی دارد که توجه جدی‌تر به آنها، می‌تواند منجر به شکوفایی اقتصاد و اشتغال در نیمی از جمعیت کشور شود.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد، روستای مولد را موتور محرکه اقتصاد و اشتغال دانست و افزود: تعاون روستایی با حمایت مدیران ارشد استان، اقدامات خوبی را شروع کرده است و در برخی حوزه‌ها توفیقات قابل توجهی به دست آورده است‌.

ویسی تصریح کرد: یکی از ابزارهای مهم در حمایت‌های مسئولان ارشد، موضوعات بودجه و اعتبارات است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریری استان در این زمینه سنگ‌تمام گذاشته است.

وی با قدردانی از آقای دکتر علی شهابی‌نسب و همکارانش یادآور شد: بحث پادارشدن بودجه تعاون روستایی در ردیف سردخانه‌ها و انبارهای ذخیره، یک توفیق ارزشمند و یک حمایت زیرساختی بوده که نتیجه آن پویایی بیشتر این سازمان در ماموریت‌های محوله خواهد بود.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سرکشی‌های مداوم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کارشناسان این سازمان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تعاون روستایی اقدام کم‌سابقه‌ای بوده و بدون شک این تسلط مقامات ارشد موجب حمایت‌های بیشتر از فعالیت‌های تعاون روستایی به ویژه در حوزه بازرگانی و خرید محصولات کشاورزی شده است.

وی گفت: آقای شهابی‌نسب با آگاهی از نقش فعالیت‌های تعاون روستایی، توجه خوبی داشتند و به همین علت از سوی آقای سید محمد موسوی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

ویسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به استقرار دولت جدید اشاره کرد و گفت: با جدیت و انگیزه‌ای که ایجاد شده شاهد شکوفایی بیشتر تعاون روستایی و ارائه خدمات به کشاورزان و بهره‌برداران خواهیم بود.

منبع: ریواس جنوب

منتشر شده در :2021/09/11 - 08:09|شناسه خبر: 68547 293 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه