امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۰:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز عملیات ایمن سازی و تعمیرات پل تنگ چویل بخش دیشموک+تصاویر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات ایمن سازی و تعمیر و مرمت پل تنگ چویل بخش دیشموک خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ سید محمد حسین نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت ؛پروژه تنگ چویل با توجه به اینکه ارتباط دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان را برقرار می کنند از اهمیت بالایی برای مردم این دو استان خصوصا بخش های دیشموک،قلعه رئیسی و صیدون باغملک دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان داشت؛ در همین خصوص ایمن سازی جاده و تعمیر و مرمت پل این محور در دستور کار مسولان استانی و شهرستانی قرارگرفت.

نصیری راد در ادامه افزود؛با پیگیری های صورت گرفته توسط حجت الاسلام موحد نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه بزرگ،معاونت محترم عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسولان استانی و شهرستانی اعتباری قریب به ۱۲۰ میلیارد ریال برای این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت،مناطق محروم و وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت؛طول ایمن سازی این مسیر ۶ کیلومتر و تعمیر و مرمت پل آن به متراژ ۱۰۰ متر می باشد.

نصیری راد در پایان افزود؛این پروژه توسط دو شرکت پیمانکاری از هفته گذشته آغاز بکار کرده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد جاده ای ایمن و در خور شان مردم این مناطق باشیم.

منبع: راک نیوز

منتشر شده در :2021/09/04 - 07:09|شناسه خبر: 68573 296 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه