امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۷:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اقدام ارزشمند هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه؛

برگزاری نخستین دوره مربیگری سطح یک دروازبانی ایران در استان به میزبانی دهدشت

یک دوره کلاس مربیگری سطح یک دروازه بانی زیر نظر فدراسیون فوتبال در دهدشت برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از دهدشت؛ سید ابوالحسن دلباز؛ رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت: کلاس آموزش دروازبانی سطح یک فوتبال ایران برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی دهدشت زیر نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مدت پنج روز در ورزشگاه آزادی دهدشت برگزار می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به مدرس این کلاس گفت: سید محمد حبیبی از مدرسان AFC و مربیان بنام تیم های ملی فوتبال کشورمان به عنوان مدرس کار تدریس این دوره را بر عهده خواهند داشت.

 

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه ۲۴ نفر در این کلاس شرکت میکنند، افزود: افراد حاضر از استانهای تهران، خوزستان، قزوین، کرج و کهگیلویه و بویراحمد می باشند.

 

وی تصریح کرد: باتوجه به آسیبشناسی که در سطح شهرستان و استان صورت گرفت و مشخص شد که در استان به لحاظ دروازهبانی مشکل داریم و از آن جا که هیچگونه  کلاس دروازهبانی در کهگیلویه و بویراحمد در این سطح برگزار نشده بود، مقرر شد چنین کلاسی را برگزار کنیم.

 

 

محمد حبیبی مدرس این دوره نیز هدف از برگزاری این کلاس را آموزش اصولی دروازبانی و پیشرفت آن مطرح کرد و گفت: همانطور که گفته شد این نخستین کلاسی است که در این استان برگزار می شود و خوشبختانه قسمت اعظم کلاس دارای فیزیک بدنی مناسب و علاقمندی زیادی هستند.

 

وی افزود: کلاس با حضور تعداد زیادی از مربیان و علاقمندان استان، خود شهرستان کهگیلویه و استان های اطراف با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی در حال برگزاری است و هیچگونه مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

ایشان نکته مهم آموزش دروازبانی در این دوره ها را تکنیک دروازبانی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اکثریت افراد حاضر در این دوره ها مربیان تیم های پایه و مدارس فوتبال هستند تمام هم و غم ما این است که بتوانند مسائل تکنیکی را آموزش ببینند و همان آموزش درست و اصولی را به شاگردان خود یاد بدهند.

 

 

 

مدرس رسمی AFC ادامه داد: دوست دارم کاری انجام دهیم که آموزش ها به صورت یکنواخت و همسان باشد، طوری نباشد که چهار تا مربی در چهار مکان آموزش متفاوتی دهند؛ زیرا این کلاس باعث می شود افراد اطلاعتشان طبقه بندی شود و تکنیک ها را به طور اصولی یاد بگیرند و آنها را انتقال دهند.

 

حبیبی تصریح کرد: ما در این دوره ها از آخرین متودی که AFC در آموزش دروازبانی استفاده می کند بهره می گیریم و امیدوارم در این راه موثر واقع بشود.

 

وی گفت: امیدوار هستم این کلاس به پرورش دروازبان های خوب در سطح استان و همچنین به پیشرفت فوتبال شهرستان کمک شایانی کند، خوشبختانه چمن دهدشت از شرایط خیلی خوب برخوردار است و امیدوارم فوتبال دهدشت حداقل در لیگ سه، دو و حتی لیگ یک با پشتیبانی مسئولین هیئت فوتبال استان بتواند نماینده داشته باشد.

 

آقای حبیبی در پایان اظهار داشت: لازم می دانم از آقای دلباز بابت حمایت و همچنین پشتیبانی که از تشکیل کلاس داشتند تشکر و قدردانی کنم.

 

 

تصاویر اختصاصی راه ملت از برگزاری این دوره:

 

 

 

 

منتشر شده در :2021/09/15 - 01:09|شناسه خبر: 68643 418 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه