امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۳:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بویراحمد انجام شد؛ بازدید سرزده از بخش های مختلف بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بویراحمد از بخش های مختلف بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بویراحمد ا ز بخش های مختلف بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج بازدید کردند.

گفتنی است دکتر آزادی رییس بیمارستان در حین بازدید آیت اله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بویراحمد توضیحاتی در خصوص بخش های مختلف بیمارستان شهدای گمنام و تعداد مراجعات روزانه وکیفیت ارائه خدمات درمانی و کارآیی هر یک از واحدهای بیمارستان ،به وی ارائه داد.

لازم به ذکر است نماینده ولی فقیه از کارکنان این مرکزدرمانی که در زمان کرونا در صف اول جبهه سلامت به مردم استان خدمات درمانی ارائه می کنند تقدیر و قدر دانی کرد .

شایان ذکر است تنها فوق تخصصی غدد در استان دکتر علی عزیزی،تنها فوق تخصص کودکان دکتر غلام رضا پارسا در این بیمارستان مشغول به فعالیت هستند و تنها پزشک جراح زن در استان خانم اسما شفایی و عمل جراحی زانو برای بیمه شدگان در بیمارستان شهدا گمنام یاسوج به صورت رایگان انجام می شود‌.

منتشر شده در :2021/09/17 - 01:09|شناسه خبر: 68687 474 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه